Innlagt

peppagris

Betatt av forumet
Nå har vi vært innlagt på sykehus her i Kypros siden onsdags kveld. Lille gull har fått rotavirus, for de som har lest om det er dette et farlig virus for babyer. Det er altså kraftig omgangssyke. Her fikk han diaré og feber. Da kontaktet vi legen og innen 2 timer hadde han fått veske intravenøst. Dette var ekstremt skummelt å se babyen sin så syk og vi var så usikker på om vi var kommet til et trygt sykehus men det hadde vi. Dette er ala volvat og privat sykehus så glad for at vi har forsikringen i orden. Vi får nok reise hjem til hotellet i dag og mandag går turen hjem til Norge. Så man kan vel si at hele syden turen gikk i dass. Noen som har blitt syk i utlandet og fått igjen penger for turen? Må også tilføye at hotellet var skittent og vi har bare vært der så han har nok blitt smittet der også. Fikk "trøste" gave av startour, babymat og vifte. No får jo han bare mme så det kunne de spart seg for.

Å nei..... :-( syns veldig synd på dere nå.... Sender en klem, og ønsker god bedring :-)

Huff, så fælt!
Godt at den lille blir tatt godt vare på.
Kypros eksisterer noen år til, så dere får ta dere en annen tur ;)
Men sjekk med forsikring OG star tour ang reisegodtgjørelse. Vet dere hvordan han fikk viruset?

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Nei vet ikke men vi har jo bare vært på hotellet og ute spist to ganger og ingen andre er syk. Heldigvis er mine foreldre med oss og kunne ta storebror. Turde ikke å sove her aleine

Uff, stakkars liten. God bedring!
Typisk at de fra neste år skal begynne å vaksinere spedbarn mot rotavirus...

Stakkars liten :( Snakk om uflaks!
Masse god bedring og lykke til med hjemreisen.

Stakkar liten :( God bedring

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Huff, snakk om uflaks :( God bedring til den lille.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Håper det går bra med dere. Dersom dere har reiseforsikring skal det gå ann å få tilbake pengene pga at oppholdet ble ødelagt. Få med dere dokumentasjon fra sykehuset så tror jeg det skal ordne seg. Håper virkelig babyen din blir raskt bra!

Uff, så synd at ferien ble ødelagt! Håper alt går bra med dere. Godt at det var god standard på sykehuset:) Masse god bedring til den lille:)

Stakkars lille :( utrolig kjedelig at slikt ska skje når man er på tur.
Fortsatt god bedring.

Uff, så kjedelig! Og så fælt det må vere!! God bedring til mini! Håper dere kommer dere trygt hjem uten mer sykdom!

Ånei, det høres grusomt ut :(
Er det tatt prøver som bekrefter Rota?

Sendt fra mobilen min ♥

Ja påvist rota :( blir rett på barneklinikken i morgen. Legen ville holde oss her fordi hans diaré var blitt verre :( har fått elektrolytter som han skal få på flaske, er d samme som intravenøst. Håper virkelig legen lar oss reise.

Ja påvist rota :( blir rett på barneklinikken i morgen. Legen ville holde oss her fordi hans diaré var blitt verre :( har fått elektrolytter som han skal få på flaske, er d samme som intravenøst. Håper virkelig legen lar oss reise.

Stakkar liten :( Kaster han opp også?

Nei bare diaré som er som vann men nå isted så det bedre ut. Vi sover på tur her før avreise. Tror egentlig ikke vi blir innlagt i Norge ettersom han smiler og vi får i han væske. Gleder meg sånn til å stå på norsk bakke :)

Det skjønner jeg godt. Håper han er på bedringens vei nå og at dere snart er vel fremme i trygge Norge :)

Så utrolig kjedelig at det skulle bli slik.
Kypros er egentlig en veldig trygg plass å reise til.
Dere har vært Max uheldige :(
Hadde gledet oss til å møte dere, men som jeg sa så får vi ta det igjen her hjemme i Norge.

Håper flyturen går fint hjem i dag.
Det var godt å få komme hjem også, selv om det er kaldt som bare fy ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp