Innlagt...

Nå er jeg hjemme igjen,
Har kommet meg på plussiden med god hjelp av intravenøs behandling.
Sliter litt med kvalmen enda, men tar en dag i gangen, spiser små måltider ofte.

Sinnsykt godt å komme hjem til mann og barn, sykehussengen var ikke den mykeste jeg har kjent :P
Tusen takk for oppmuntrende ord! Dere er flotte :D

Nå er jeg hjemme igjen,
Har kommet meg på plussiden med god hjelp av intravenøs behandling.
Sliter litt med kvalmen enda, men tar en dag i gangen, spiser små måltider ofte.

Sinnsykt godt å komme hjem til mann og barn, sykehussengen var ikke den mykeste jeg har kjent :P
Tusen takk for oppmuntrende ord! Dere er flotte :D
Så godt å høre :-D håper du slipper flere innleggelser og kan nyte tiden nå :-) skjønner det er godt å komme hjem :-D sykehusseng er ikke så komfortabel nei :p

Så bra at du er hjemme igjen!!!! :)
håper du får bedre dager fremover!

Godt å høre!! :) Håper formen din blir bare bedre og bedre framover :)

Før jeg ble innlagt fikk jeg både Afipran og Nozinan, følte ikke det hjalp så mye, da jeg kasta opp før de ga noe virkning. Afipran stikkpiller fungerer bedre enn afipran tabletter for min del. Blir litt småuggen i mage/tarmregion av afipran stikkpiller, da de inneholder laktose og jeg er laktoseintolerant. Men bedre det enn å kaste opp! :)

Uff, stakkars deg! Godt at du føler deg litt bedre og at du har fått kommet hjem. Håper det gir seg etter hvert og at du får anledning til å kose deg med resten av svangerskapet:)

Huff. Syncope hadde jeg sist og. Fikk ikke ta buss eller kjøre bil. Svimte av overalt. Har allerede blitt svimmel, så håper jeg slipper dette igjen. Masse god bedring :)

Så fint at du har kommet deg hjem igjen! Ønsker deg lykke til fremover :-)

Back
Topp