Innlagt...

Oktoberskatt2013

Flørter med forumet
Kjipt, men til det beste.
Hyperemesis gravidarum og syncope, har gått ned mye i vekt, og jeg er undervektig fra før.
Klarer ikke holde på noe, til tross for både afipran og nozinan. Alt kommer raskt opp igjen. Besvimer i tide og utide, og idag besvimte jeg og falt da jeg var hjemme alene å slo hodet i gulvet.
Så nå ligger jeg med intravenøst og andre kvalmestillende preparater rett i blodet.
Håper jeg kommer meg, for jeg savner å fungere normalt i dagliglivet.

Denne ekstreme svangerskapskvalmen unner jeg ikke min verste fiende engang :P

Huff, det var trist. Håper du kommer deg fort og kan fungere igjen. Men bra du er på sykehuset så de kan få passet ordentlig på deg :) STOR godbedring klem!

isj, det hørtes ikke noe godt ut, men masse god bedring til deg og krysser fingra for at du blir bedre ^^

Huff :( Sender deg mange gode tanker og klemmer! Måtte du komme deg på beina så fort som fy!!!
God bedring :D

Nei stakkars :-( Håper du kommer deg fort :-) sender en stor klem :-D

Sender mange god-bedring-til-deg tanker!!!!!
Håper du kommer deg og kan få en tilnærmet normal hverdag snart :)
klem til deg :)

Uff da!
God bedringsklem fra meg til deg!

Ånei :( Usj, høres helt forferdelig ut :( Håper det gir seg snart, og at du er tilbake i dagliglivet med den fineste lille kulen på magen :)

Tusen takk for så flotte ord, kjære novemberdamer :) Dere er fantastiske ;)

Fikk se den lille spiren på ultralyd i kveld, og så små hender og føtter, samt hjertet som slo.
Så også at klumpen rørte på seg, og gynekologen som utførte UL mente h*n hadde en bra vekstkurve tross min elendige form, for hun målte embryoet og sa størrelsen tilsa at jeg var 9+2, 6 dager lengre enn jeg trodde. Men hun sa det var helt normalt med vekst-hopp så tidlig, siden hun visste befruktning skjedde 22.feb(IVF)! Så det blir spennende å se hvordan terminen blir på ordinær ultralyd, i og med det er en IVF-spire :D

oi sann......hørte ikke noe serlig ut :( mn er nok for det beste til dere begge to ;)

fikk diagnonsen Hyperemesis gravidarum av legen selv, men er i bedre form en deg nå, klarer å holde på mesteparten av maten om jeg ligger og slapper av store deler av den.

masse go bedring. og håper du kommer deg fort igjen :)

og veldig betryggende å se den lille på UL og ;)

Huff høres forferdelig ut. Masse god bedring til deg :-)

huff. må være helt forferdelig å ha det sånn..:-/ ønsker deg masse god bedring, håper du kommer deg raskt:-)

Å fysj, du har virkelig fått "smake" på kvalmen ser jeg.
Fikk vondt av deg, kvalme er bare rett og slett det værste som er spør du meg.

Flott at du har kommet deg inn på sykehuset, skal se det gjør underverker.
Håper du kommer deg raskt på beina igjen :)

Klem.

Nei offa da...stakkar du...Får håpe det blir bedre fort ihvertfall -såpass att du klarer å fungere om dagene ihvertfall :-)

Godt du er på sykehus og får hjelp nå da, i det minste. Greit å få intravenøs, når man ikkje klarer å holde på noe annet.
Masse masse god bedring

Hvordan går det med deg?

Back
Topp