Innlagt.. :/

s0lskinn

Blir kjent med forumet
Hei hei
Jeg venter tvillinger og er 32+3 uker i dag.
Siden livmorhalsen hadde forkortet seg litt ved ktr for en uke siden (fra 3cm til 2,5) fikk jeg ny time for sjekk allerede etter en uke. Hadde da altså time i går. LMH hadde da blitt 1,3 cm og hun kunne se at den åpnet seg litt når hun trykket på magen. Ble dermed lagt rett inn, og startet lungemodning med en gang.
På morgenen i dag fikk jeg noen litt vonde sammentrekninger. De sjekket da LMH på nytt, og den hadde flatet helt ut og hadde ca 0,5 cm åpning.. Ble da fraktet rett til føden hvor de startet opp med drypp for å stoppe sammentrekningene. Så her ligger jeg da.. :( Får ikke lov å bevege meg utenom kjappe turer på do..
Lungemodningssprøytene oppnår visst full effekt i morgentidlig, men håper jo selvsagt på å holde dem inne lengst mulig!
 
Føler med deg, har selv fått beskjed om å være mest mulig i ro, er dog 35 uker på vei, så om hun skulle komme nå er det ikke krise. Håper hvertfall at babyene dine holder seg inne i hvertfall noen uker til så de ikke får en så tøff start på livet. Så hold on, og hold oss oppdaterte på hvordan det går med dere framover :)
 
Ikkje kjekt :/
Håper dei held seg i magen nokre får veker til! :)
Skal krysse fingrar og tær for deg! :)
 
Det var jo ikke noe særlig.. :( håper de holder seg inne en liten stund til.. Masse lykke til! Håper du holder oss oppdatert..
 
Tusen takk :) Skal prøve å oppdatere innimellom :)
 
Uff så kjedelig, håper de små holder seg inne noen uker til :)
 
Krysser fingrene for at de holder seg inne et par uker til :)
 
Krysser fingrene for at de holder seg i magen litt til! Masse lykke til :)
 
Får håper at sammentrekningene har gitt seg, og godt at du har fått lungemodningssprøyte! Krysser fingre og tær, og satser på at de holder seg inne i magen noen uker til..
 
Håper at babyene er i magen ennå, og at sammentrekningene har roet seg. :)
 
Takk alle sammen <3
Har kjent litt sammentrekninger i kveld, men har fremdeles ikke så veldig vondt. De som jobber her sier at hva som helst kan skje.. Men de er positive og ikke bekymret i forhold til hvis det skulle bli fødsel. Så det er bare å vente å se hva som skjer :) Jeg kniper igjen alt jeg kan ;)
 
Huff!! Lykke til! Håper de venter med å komme ut.
 
hvordan går det med deg? er tvillingene i magen ennå?
 
De er inne enda :)
I dag har jeg fått lov å komme hjem for å ruge! Så det er fantastisk deilig :)

Er 33 uker i dag og lungemodningssprøytene har oppnådd full virkning, så om fødselen går igang vil de ikke stoppe den. Har inntatt sofahjørnet og prøver å holde meg mest mulig i ro, så får vi se hvor lenge jeg kan holde dem inne :)

Har fått beskjed om at det lav terskel for at jeg skal ringe føden, de vil heller ha meg inn en gang for mye enn en gang for lite. Men håper på å knipe igjen et par uker til. Men ingen som kan si hva som vil skje, de kan komme i natt og de kan holde seg inne til termin.. Så det er bare å vente å se :)
 
Så bra at du har fått kommet hjem, og at tvillingene er i magen enda :) Bedre å være hjemme å være sengeliggende enn på sykehus, det skal være sikkert og visst
 
Hvordan går det med deg? :)


Det går fint :) Slapper av hjemme, er 34 uker i morra. Nå føler jeg liksom at jeg kan gå leeenge før de kommer.. Hehe, håper ikke det drøyer veldig lenge, for nå er jeg svær og alt er super tungt! Men vi får se ;)
 
Så bra at du har fått kommet hjem, og at tvillingene er i magen enda :) Bedre å være hjemme å være sengeliggende enn på sykehus, det skal være sikkert og visst

Huff jeg så dette :(
Men alt kommer nok til å gå bra! Og tenk, kanskje får du holde nurket i armene dine allerede i morra <3 Masse lykke til!
 
Bra du fikk komme hjem og slappe av da! Lykke til videre!
 
Back
Topp