Innlagt

lykkebo

Forelsket i forumet
vel jenter da ligger jeg innlagt på sykehuset. Ble innlagt på torsdag og blir nok noen dager tilGrunnen er dehydrering og alt for lavt kalori inntak. Fikk i meg 200 kal i går og hva super fornøyd, men fruene her inne ville ha meg opp i 2000. Iallfall 1500. Får 2 liter intravenøst hver dag og det hjelper. har ikke kastet opp her inne,men brekker meg stadig og sover kun 2 til 3 timer hver natt. Hvile pulsen min hva oppe i 117 i går og har til tider kraftig hjertebank, men nok klaging nå. Tross alt så føler jeg meg jo bedre.

Fikk ultralyd når jeg kom på sykehuset og alt sto bra til med den lille spiren. En kjempe aktiv liten baby som legen hadde store problemer med å måle. Hode, armer og ben gikk i et. Et vakkert syn

Stakkars , så dårlig du må være!!!!!!!! God bedring!!!!!!!!!

huff da. stakkars deg og syns synd på deg som er så dårlig, men bra intravenøsten og oppholdet ser ut til å hjelpe. Krysser fingrene for at du snart kan dra hjem igjen.

God bedring!

Uff, jeg føler med deg!

Har vært på grensen til innleggelse 2 ganger denne gangen, men klart meg hjemme.

Masse god bedring!!! Herlig at spiren din er aktiv og har det bra. Godt det iallefall!

GOD BEDRING 

Uff, god bedring. Men gratulerer med den aktive lille :D

God bedring!!!

God bedring :-) Håper du er snart hjemme igjen. Så koselig å høre at babyen er aktiv

God bedring!! Fint at noen tar godt vare på deg da, tryggere når de følger med kanskje? :) Håper du blir bedre, og flott at spiren spreller og har det topp der inne:)

Jeg vet så sinnsykt godt hvordan du har det. Unner ingen det, men om det er noe trøst er du mest sannsynlig ganske mye bedre når du kommer ut derfra..

Masse lykke til.. Og god bedring...

Duplex skrev:
Masse god bedring!! Håper du kommer deg fort 

Duplex skrev:
Masse god bedring!! Håper du kommer deg fort 

låner den;-)

Huff, føler virkelig med deg!
Var der for 2 år siden, ble innlagt x-antall ganger i løpet av svangerskapet..
Håper å slippe det nå, men frykter det verste...

Anyways, nok om meg!

GOD bedring, godt å høre at lille spire har det bra : ))

Back
Topp