Innlagt pga høyt blodtrykk

Tusen takk :) Nå har jeg akkurat målt blodtrykket igjen siden jeg våkna, og det er fortsatt høyt, eller ubdertrykket er iallefall høyt, 148/110, såå er det slik i morgen også får jeg ikke dra hjem ivertfall

Tusen takk :) Nå har jeg akkurat målt blodtrykket igjen siden jeg våkna, og det er fortsatt høyt, eller ubdertrykket er iallefall høyt, 148/110, såå er det slik i morgen også får jeg ikke dra hjem ivertfall

Rart de ikke bare setter deg igang, enn å la deg bare ligge der med så høyt blodtrykk.

Håper at de setter deg igang i løpet av dagen i dag i såfall. ☺

Lykke til :-)

Ja det var høyt :o
Tipper du blir satt i gang i morgen :)

Jaa, hatt stabilt høyt blodtrykk i snart et døgn nå, om ikke enda lenger siden jeg fortsatt har hodepine.. Venter på legen igjen nå så får vi vel vite hva som skjer videre :) Har iallefall sovet vanvittig dårlig i natt :p

Tusen takk damer :) Går å venter nå på at ballongen faller ut såpass vannet blir tatt, kjedelig å bare vente :p

Back
Topp