Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Nå har jeg akkurat målt blodtrykket igjen siden jeg våkna, og det er fortsatt høyt, eller ubdertrykket er iallefall høyt, 148/110, såå er det slik i morgen også får jeg ikke dra hjem ivertfall
Ja det var høytTusen takk Nå har jeg akkurat målt blodtrykket igjen siden jeg våkna, og det er fortsatt høyt, eller ubdertrykket er iallefall høyt, 148/110, såå er det slik i morgen også får jeg ikke dra hjem ivertfall
Oi oi, så spennende!Da er jeg satt i gang med ballongkateter, og vannet blir tatt senere. Spent på hvordan dette blir
Så spennende masse lykke til !Da er jeg satt i gang med ballongkateter, og vannet blir tatt senere. Spent på hvordan dette blir
Da er jeg satt i gang med ballongkateter, og vannet blir tatt senere. Spent på hvordan dette blir
Oj oj spennandes . Får hoppas de skjer ting fortDa er jeg satt i gang med ballongkateter, og vannet blir tatt senere. Spent på hvordan dette blir
Hadde du noe åpning da du kom inn ?Tusen takk damer Går å venter nå på at ballongen faller ut såpass vannet blir tatt, kjedelig å bare vente