Innlagt pga høyt blodtrykk

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Skikkelig nedtur.. Har hatt hodepine siden i går kveld, og valgte derfor å ringe føden idag, har nå vært her ganske lenge, og de målte fosterlyd i over en time. Den var heldigvis fin, men blodtrykket mitt er for høyt og hodepinen er her enda, så legen valgte å legge meg inn.. Søren altså, jeg som bare ville sjekke for så å dra hjem :p Venter på legen nå for å få vite hva som skjer videre..

Huff da :( Håper det ikke er sf, at blodtrykket går ned og hodepinen går bort! God bedring!

Heldigvis er det ikke det, men legen her kalte det en slags tilstand som minner om sf, så er blodtrykket høyt i kveld og i morgen også blir jeg etterhvert satt i gang, men om alt er fint får jeg dra hjem i morgen, så vet egentlig ikke hva som er værst/best :p

Huffda, ikke bra. Men godt å bli tatt vare på da.

God bedring, kanskje like greit å få babyen ut eller? ;)

Tusen takk damer :) Ja for min del er det bare å sette i gang, nok plager synes jeg :p

Takk damer :) Utrolig kjedelig å bare være her og gjøre ingenting, men alt for lille vennen i magen ❤️

Å være innlagt uten igangsatt må være hakket kjedeligere enn å vente på baby hjemme? :P

Å være innlagt uten igangsatt må være hakket kjedeligere enn å vente på baby hjemme? :p

For å si det fint så er det det ja :p Får ikke sove heller av masse irriterende lyder i ventilasjonsanlegget, og savner mannen og senga mi ! Haha :p

Tusen takk damer :) Håper bare de setter meg i gang i morgen, så får vi det overstått :)

Back
Topp