Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan går det med deg?Hypermessesi, ekstrem svangerskaps kvalme! Dehydrert, og utmagret. Meget lav blod prosent. Ser ut som ett lik :-/
Lå hjemme i senga fra jeg våkna til jeg sovna på kvelden igjen! Klarte så vidt og gå på do, 0 energi! Har nå fått en del veske, samt vitaminer. Håper på og komme meg ut til påsken, og få en liten ferie sammen med ungene
Er 9+1 idagFikk UL igår, alt fint !
Hvordan går det med deg?
Å, stakkars degJeg kom hjem igår kveldForsatt like kvalm, men har hvertfall fått påfyll av salter i kroppen. Fikk resept på kvalmestillende jeg trygt kunne ta, men i pakkningsvedlegget står det at det ikke bør tas av gravide, derfor lar jeg værr :-((
Hva med å ringe de og høre med de om det er trygt å ta tablettene likevel?Jeg kom hjem igår kveldForsatt like kvalm, men har hvertfall fått påfyll av salter i kroppen. Fikk resept på kvalmestillende jeg trygt kunne ta, men i pakkningsvedlegget står det at det ikke bør tas av gravide, derfor lar jeg værr :-((
Hva fikk du resept på?
Phenergan, som har RØD varsel trekant på esken i tillegg :-((
Den varseltrekanten skyldes nok at den vanligste bivirkningen er døsighet. Legemiddelet er et antihistamin på samme måte som postafen, som også er merket med rød trekant nettopp på grunn av faren for svekket reaksjons- og konsentrasjonsevne.
Men det du har fått resept på bør vel uansett tas om kvelden?
Nå står det jo også at det er liten risiko ved bruk under graviditet men at man må veie fordelen av å bruke det mot å la være.. Og det valget er jo dittGod bedring i alle fall
![]()