innlagt på sykehus

Skorpion80

Flørter med forumet
*MIA*
Trodde formen skulle bli bedre etter at jeg kom over i uke 12, men den har blitt mye være. De to siste ukene har vært helt j....
Kvalmen er helt grusom. Bare kaster opp å for ikke i meg noen ting. Det er helt grusomt. Jeg har hatt problemer med kvalme i de andre svangerskapene, men trodde ikke jeg kunne bli så dårlig.
I dag måtte jeg komme meg til legen. Hun sendte meg rett til sykehuset. Hater sykehus og sprøyter, men det er mye være å se to livredde barn som er redd for mammaen sin.
Nå ligger jeg på sykehuset å for hjelp. Det er kjedelig å bare ligge her. Savner de hjemme allerede. Håper jeg blir fort bedre. Var heldig å se den lille i magen. Det så ut som den hadde det bra ihvertfall.
Håper formen deres er bra?

Huff, det var ikke hyggelig å høre:( Men du er i beste hender nå, og forhåpentligvis blir formen bedre snart! Godt å høre at lille i magen har det fint:) Ønsker deg en riktig god bedring!

Oiiii!! Og eg som klager over litt kvalme innimellom pluss svimmelhet!
Stakkar deg :(
Håper du blir fort bedre!! Har sykehusskrekk eg, så eg skjønner godt at det ikke er noe kjekt å ligge der :(
Masse god bedring!! <3

Masse god bedring :)

Stakkars! Det høres forferdelig ut.. føler de symptomene jeg har hatt, også har blitt værre etter 12 uke. Skal på UL i morgen.

Jeg sliter mest med hodepine som kan ta pusten fra den beste!
Ønsker deg masse god bedring!!

Det var ikke noe koselig å høre :( Håper de tar godt vare på deg. Klem

God bedring! Håper de kan hjelpe deg fort så du kommer fort hjem :) Koselig å få se lillegull da :)

Håper du raskt blir i bedre form.
Du blir i alle fall fulgt godt opp på sykehuset da.

God bedring! Håper dette hjelper på og at du får kvalmestillende som virker. Vet at det er helt grusomt. Ble selv innlagt i uke 6 og får fortsatt intravnøs i uke 14. Det er tungt når man har små barn hjemme som trenger mammaen sin. Vi må bare holde ut selv om det er tungt og tunellen virker lang. Vi vet jo at det er verdt det. Selv om det hadde vært fint å vært i god form og ;)

God bedring til deg:-) jeg var selv innlagt i uke 7-8.. og fikk intravenøst en stund etterpå. Pluss at jeg daglig går på kvalmestillende medisiner.. men nå de siste dagene har formen blitt mye..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God bedring! Håper formen blir bedre snart :-D

Stakkars deg! Håper de tar godt vare på deg på sykehuset :) Sutrer over min kvalme, men det er jo ingenting i forhold, håper du blir fort frisk <3

Sender over masse styrke til deg :) Må du snart føle deg bedre og komme styrket hjem til elsklingene dine igjen :)

God bedring :) alt ble bedre for meg av å være innlagt, så håper det hjelper deg og!!

Tusen takk alle sammen :-) Formen har blitt mye bedre. Har klart å få i meg litt mat og drikke. Håper jeg kan dra hjem i morgen. Jeg savner barna mine.

Back
Topp