MittNyeLiv
Elsker forumet
Fikk ekstreme magesmerter i dag. Og litt blod. Rett på legevakt. De henviste til sykehus for de så ikke nok. På sykehuset vil de ta kikkehulls-operasjon.
De tenker svangerskap utenfor livmor. Som er farlig for meg. Så full narkose å se hva det er.
Så her ligger jeg da. Venter.
Mannen min er hjemme med våre to små barn. Han har ringt mine foreldre og min beste venninne. Kan hende vi trenger hjelp da mannen skal på jobb utenlands på søndag.
Var jo ikke meningen å si noe til noen for jeg er bare noen uker på vei...
Kjenner meg ikke trist heller, for vi har liksom ikke visst om dette så lenge.
Men ekkelt om de må fjerne ene eggstokken. Og svangerskapet som da også fonner sted på utsiden.
Håper det ikke er så ille...men ingen kan si på forhånd hva det ellers kan være.
De tenker svangerskap utenfor livmor. Som er farlig for meg. Så full narkose å se hva det er.
Så her ligger jeg da. Venter.
Mannen min er hjemme med våre to små barn. Han har ringt mine foreldre og min beste venninne. Kan hende vi trenger hjelp da mannen skal på jobb utenlands på søndag.
Var jo ikke meningen å si noe til noen for jeg er bare noen uker på vei...
Kjenner meg ikke trist heller, for vi har liksom ikke visst om dette så lenge.
Men ekkelt om de må fjerne ene eggstokken. Og svangerskapet som da også fonner sted på utsiden.
Håper det ikke er så ille...men ingen kan si på forhånd hva det ellers kan være.