Innlagt på gyn med smerter. Venter på kikkehulls-operasjon

MittNyeLiv

Elsker forumet
Fikk ekstreme magesmerter i dag. Og litt blod. Rett på legevakt. De henviste til sykehus for de så ikke nok. På sykehuset vil de ta kikkehulls-operasjon.

De tenker svangerskap utenfor livmor. Som er farlig for meg. Så full narkose å se hva det er.

Så her ligger jeg da. Venter.
Mannen min er hjemme med våre to små barn. Han har ringt mine foreldre og min beste venninne. Kan hende vi trenger hjelp da mannen skal på jobb utenlands på søndag.

Var jo ikke meningen å si noe til noen for jeg er bare noen uker på vei...
Kjenner meg ikke trist heller, for vi har liksom ikke visst om dette så lenge.

Men ekkelt om de må fjerne ene eggstokken. Og svangerskapet som da også fonner sted på utsiden.
Håper det ikke er så ille...men ingen kan si på forhånd hva det ellers kan være.

Masse lykke til. Jeg har hatt svangerskap utenfor livmoren og kikkhulls operasjon, det gikk heldigvis greit, måtte fjerne en eggleder men ble gravid 7 mnd etterpå :)

Lykke til, og god bedring :Heartred
Masse lykke til. Jeg har hatt svangerskap utenfor livmoren og kikkhulls operasjon, det gikk heldigvis greit, måtte fjerne en eggleder men ble gravid 7 mnd etterpå :)
Lykke til! Håper det ikke er noe alvorlig!

Takker. Synes det er godt å ha dere damer «her». Dere forstår så mye mer.
Kjenner dette er noe jeg kan ta her, blir rart å snakke med svigers osv om dette. Eller mannen min. Han er bekymret og lei seg, men ikke så mye vi kan gjøre.

Lykke til, håper det ikke er alvorlig.

Mager trøst i tilfelle, men har ei veninne som hadde svangerskap utenfor og måtte fjerne, hun ble raskt gravid etterpå, har fått to barn på under to år mellom dem ❤

:Heartred

Lykke til :Heartred

Huff så leit, og så typisk at det skjer nå når det minst passer. Men hadde kanskje vært verre om det skjedde når mannen var borte. Masse lykke til, håper det går bra ☆

Lykke til! :Heartred

Jenter, alle innlegg har gjort meg så rolig og takknemlig. En stor takk til dere alle♥️ Jeg har vært på dette forumet ved begge forrige svangerskap, og kjenner meg mer tilknyttet nå, fordi det er mer ting som har skjedd. Nølte ikke ett sekund med å dele dette her med dere.

Ønsker å oppdatere; Da er jeg ferdig. Tok over 2 timer. Det var svangerskap utenfor livmoren. Og jeg var dobbelt så langt på vei som jeg trodde. Legen på gynekologisk avdeling sa 6 uker og noen dager, så allikevel relativt tidlig. Jeg trodde 3 og litt til.

De tok ene eggstokk. Gitt meg langtidsvirkende smertestillende og mat. For jeg har jo ikke spist på over 10 timer, bare fått intravenøst.

Igjen så må jeg takke for gode ord og hilsener. Dere er verdifull støtte for meg. Ikke glem at ord betyr mye, de har makt. Jeg er ærligere her enn med mange venner og bekjente.

Føler meg beskyttet på en måte her. Mens med venner og kjente blir dette behandlet anderledes vil jeg tro. Ikke for å forhåndsdømme alle som er glad i meg å står meg nær.

Jeg bare liker denne formen for backup som dere gir bedre akkurat nå. Er det slemt å erkjenne? Føles litt som at jeg distanserer meg, for jeg kjenner dere jo ikke. På en annen måte er dere meg så inderlig nær...

Klem. Så trist å høre! Krysser fingrene for at det snart sitter en spire på riktig plass.

Dette var leit å høre, og det er nok bare en mager trøst, men vi er mange her inne på forumet som har opplevd exu med forskjellige utfall :Heartred
Det er ikke enkelt å gå gjennom, og jeg var helt ødelagt i seks mnd etterpå, det var så ufattelig vanskelig å takle på egen hånd, jeg hadde ikke funnet forumet da. Mannen skjønte jo at det var vanskelig, men han kjente det jo ikke på kroppen.
Så forumdamene, de er herlig støtte :Heartred

Back
Topp