Innlagt på føden

Lykke til :) Men komt til termin? Er ikke det 40+2?
 
Lykke til :) Men komt til termin? Er ikke det 40+2?
Man regnes for å være til termin fra uke 37, altså at babyen ikke er prematur om den blir født etter dette. :)
Babyen kan allikevel være f.eks dysmatur, så man er jo ikke automatisk "trygg" selv om man kommer til uke 37, men det er på en måte en litt sånn "magisk" grense. ;)
 
Spennede, lykke til:)
 
Masse lykke til :-)
 
Man regnes for å være til termin fra uke 37, altså at babyen ikke er prematur om den blir født etter dette. :)
Babyen kan allikevel være f.eks dysmatur, så man er jo ikke automatisk "trygg" selv om man kommer til uke 37, men det er på en måte en litt sånn "magisk" grense. ;)
Ikke prematur er jeg med på :P
 
Masse lykke til:-)
 
Lykke til :)
 
Takk :)

Det stoppet dessverre helt opp her. Det er dannet ny vannpose, og jeg var ikke åpen nok til at de kunne stikke hull på den. Nå blir det hvile frem til i morgen.
 
Håper du har fått hvilt deg :-) synd det stoppet helt opp.. Hvordan er formen idag?
Natten har vært bra. Sengen er ikke så super å sove i, så våknet noen ganger for å snu meg. Ingen tegn til at det skjer noe av seg selv denne gangen heller.

Nå venter jeg på at penicillin dosen er ferdig, så jeg kan spise frokost :)
 
Ikke prematur er jeg med på :p

Det er bare 5% som føder på termindatoen, og man betegnes som "til termin" fra uke 37, og til man evt. settes i gang etter termindatoen også, uansett hva vi fødende måtte mene, hehe.. ;)
 
Natten har vært bra. Sengen er ikke så super å sove i, så våknet noen ganger for å snu meg. Ingen tegn til at det skjer noe av seg selv denne gangen heller.

Nå venter jeg på at penicillin dosen er ferdig, så jeg kan spise frokost :)
Godt å høre.
Blir spennende å se når lille bestemmer seg for å komme.
Noe nytt?
 
Godt å høre.
Blir spennende å se når lille bestemmer seg for å komme.
Noe nytt?
Da er lillebror født. Det endte opp med et keisersnitt. Etter at vannet gikk, klarte han å snu seg til tverrleie, rett og slett pga for god plass.

Litt uventet vending, men alt står bra til med oss begge :)
 
Back
Topp