Innlagt med premature rier

Kjenner denne tråden er god å lese nå, både med tanke på de små som har kommet til verden og de som holder seg inne litt til:Heartbigred
Jeg blir liggende til uke 34 er nådd. Med så kort livmorhals vil de ikke slippe meg ut.
 
Kjenner denne tråden er god å lese nå, både med tanke på de små som har kommet til verden og de som holder seg inne litt til:Heartbigred
Jeg blir liggende til uke 34 er nådd. Med så kort livmorhals vil de ikke slippe meg ut.

Hvor langt på vei er du nå? :) Og hva ble livmorhalsen målt til?
 
Hvor langt på vei er du nå? :) Og hva ble livmorhalsen målt til?

Nei her er det frem og tilbake hele veien :p
Nå er jeg brått hjemme igjen nå. Når jeg kom inn fikk de ikke målt livmorhalsen en gang, og ca en cm åpning. Ny måling i dag viste 3,2 cm og lukket. Kroppen er merkelig og fantastisk. Så da fikk vi reise hjem likevel:happy:
 
Nei her er det frem og tilbake hele veien :p
Nå er jeg brått hjemme igjen nå. Når jeg kom inn fikk de ikke målt livmorhalsen en gang, og ca en cm åpning. Ny måling i dag viste 3,2 cm og lukket. Kroppen er merkelig og fantastisk. Så da fikk vi reise hjem likevel:happy:

Åh så bra! Deilig å få dratt hjem :) Jeg hadde 8 mm da jeg ble lagt inn, men dro jo hjem med baby også ;)
 
Noen her som har erfaringer med premature rier? Har blitt innlagt på grunn av premature rier og kort livmorhals ca 1,5 cm. Fått lungemodningsprøyte, og riedempenede. Har avtagende rier så det fungerer vertfall. Noen her som har hatt lignende og evt hvordan gikk ting?


Hei ble lagt inn i mars med rier de fikk stoppa :) å fikk lungemodning sprøyter :) i går kveld gikk vanne mitt og etter 20min med aktiv fødsel kom vesla med sine 2.4 kg, ;)
 
Back
Topp