Innlagt for væskebehandling

Belle58

Glad i forumet
Da ble jeg innlagt på gynekologisk avdeling for væskebehandling :wideyed:
Nesten ingen væske eller mat inn igår gjorde at jeg ble helt slapp og klarte så vidt å stå på beina, så nå ligger jeg i sengen på sykehuset og venter på å blodprøver og veneflon...
Noen andre som har vært innlagt pga hyperremesis?

Uff... GOD BEDRING! håper du kommer deg fort til hektene igjen :) godt de tar vare på deg! Jeg skal kanskje ikke synes så synd på meg selv for at jeg er så kvalm at jeg ikke orker noe i dag da...

Huffda.. God bedring! Regner med du vil føle deg bedre når du har fått mer væske i kroppen..

God bedring! Skulle lage et innlegg nå om at det sies at man glemmer smertene ved fødsel av en grunn. Jeg er i dag overbevist om at det er en grunn til at man glemmer hvor dårlig man var i forrige svangerskap også (for dem det gjelder). Håper du kommer deg raskt!

Høres ikke noe greit ut. Håper at du blir bedre snart:-)

Uff, god bedring! Nå hadde plutselig ikke jeg det så verst allikevel!

Da ble jeg innlagt på gynekologisk avdeling for væskebehandling :wideyed:
Nesten ingen væske eller mat inn igår gjorde at jeg ble helt slapp og klarte så vidt å stå på beina, så nå ligger jeg i sengen på sykehuset og venter på å blodprøver og veneflon...
Noen andre

Masse god bedring :)

Tusen takk alle sammen :)

Etter å ha prøvd alle kvalmestillende tablettene jeg kunne ta med ingen effekt fikk jeg en sprøyte i baken. Etter det hadde jeg flere timer uten kvalme og det var helt fantastisk!!

Fikk også ul som viste søte lille med flott bankende hjerte :D

Nei, bare nesten... (Sist graviditet)Jeg nektet, og fikk være hjemme mot at legen ringte hjem til meg ,og at jeg gikk hyppig på urin/blodtrykk /vekt kontroll.

Ønsker deg god bedring! Håper du blir bedre fort!er helt forferdelig å ha det slik :(

Back
Topp