Innlagt barsel

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Ble innlagt barsel i går kveld til i dag med kort livmorhals og sterke kynnere, fikk reise hjem i dag ettersom de ikke vil gi meg lungemodning eller stoppe fødsel når jeg er 33+4. Skulle bare leve som normalt. Har hatt sinnsykt nerpress i dag, kan nesten ikke gå, vegrer meg for å ringe føden siden de likevel har sagt de ikke vil gjøre noe... Men er så utrolig vondt :(

Du må vel bare ringe on du føler det blir verre? Jeg trodde de ga lungemodning og riehemmende til uke 34+0 jeg?

Ja det trodde jeg også men i og med at hun hadde en så fin vekst og det bare er 3 dager igjen til uke 34 så velger de at det bare skal få gå sin gang! :eek:

Ja, de gjør nok ikke noe for å stoppe fødsel nå. Hadde du vært 32 uker, hadde de gitt deg begge deler.
Ta livet med ro, det er det lureste. Og det går bra selv om hun kommer litt tidlig. :) *klem*

Lykke til :)

Takk alle :) men her er det helt stilnet av bortsett fra de vanlige kynnerene og nedpress :) tror bare hun var ute etter å lure meg litt. Hun gjorde det samme i uke 21, men hun er ikke inne til termin det har jeg ingen tro på da jeg allerede hadde åpning og kort livmorhals :) blir spennende å se hvor lenge hun holder seg der, helst skulle det vært noen uker til så jeg fikk alt under kontroll hehe :)

Back
Topp