Innkompetente Navjævler !

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ååååh, jeg er så sint ! Dama på NAV HJALP meg å fylle ut foreldrepengersøknaden, alt var i orden, og NÅ får jeg brev om at jeg ikke har oppgitt arbeidsgiver ? Hallo, jeg krysset av for at jeg gikk på arbeidsavklaringspenger, som hun sa jeg skulle, det er jo for faen NAV som er min "arbeidsgiver" !!

I tillegg spør de om ny terminbekreftelse, datert etter 26. uke.. Den jeg leverte var etter 29.uke, OG jeg spurte 2 forskjellige personer om den gjalt, å det gjorde den !

Ikke får jeg tak i NAV nå heller, får bare beskjed om begrenset åpningstid i julen, men de sier for pokker ikke NÅR de har åpent !

Er så sint at jeg koker ! Iallefall når det er opptil 3 mnd behandlingstid, og permisjonen min skal starte 7 Feb !

[:@]

Kjenner igjen frustrasjonen[>:][&o][&o] Om du har mulighet hadde jeg trampet ned der og forlangt noen svar og fortgang i saken!!!![>:]

du har god tid,helt sikkert! :) ville resit nedpå nav om du har mulighet,hvis ikek må du bare fortsette og ringe. nav er rotehuer uten like,desverre,har slitt med dem siden tidlig i svangerskalpet,nå er gutten min snart 1,5år.. og jeg skal over på aap,håååper alt er i orden med den søknaden..

ORIGINAL: Trude Ellerei

Vil bare si; Lykke til!
Håper det ordner seg raskt for deg...

Er dessverre ikke overrasket. [8|]

signerer... Nav suger[:'(]

Back
Topp