Innkjøpsliste

Ja tenkte på body, men det fikk de da de ble besteforeldre sist:hilarious: blir vanskelig å være kreativ når de har fått den beskjeden flere ganger fra de andre barna sine:D
Storebror/storesøster t-skjorte da? Det skal vi ha på minstemann:) eller så får minstemann tegne ei tegning av alle oss + baby i magen:)

Jeg har kjøpt både rosa og blått garn til hentesett:dummy::dummy1: Tenkte jeg skal strikke begge og gi bort i gave det settet jeg ikke trenger:happy: Også har jeg kjøpt stor pose ostepopp, joggebukse, større bher og en verdens beste pappa kopp:joyful:

Vitaminer må det bli! Har en del ting etter førstemann, men det blir fort noe klær ila sommeren :rolleyes:. Skal kjøpe noen fine hverdagskjoler til meg selv etter hvert, gikk så og si kun i det uti svangerskapet. Så deilig å slippe trange jeans!

Her òg har det blitt med tester og folat. Tør nok ikkje kjøpe inn noko anna før det har gått ein del veker. Som andre her seier - det blir fort veldig virkelig når ein begynner å kjøpe inn, og om det ikkje skulle gå denne gangen heller, blir det nok meir sårt om eg har begynt å handle baby stuff. Den tid den glede:love7

Her har jeg ikke kjøpt noe enda, ikke en gang vitaminene, så kort tid siden forrige svangerskap at jeg enda har siden da:hilarious::hilarious:
Veldig motsetning til forrige svangerskap da jeg allerede hadde kjøpt en pysj og skrevet liste over alt vi måtte ha:hilarious:

Back
Topp