Innkjøpsliste

Tror sjal er best de første mnd, særlig når jeg har er toåring fra før:p Ellers var både jeg og jenta mi veldig fornøyde med ergobaby med nyfødtinnlegg også, selv om det var litt kronglete å få på i starten:rolleyes:

Har også en toåring, så tenker det er kjekt å ha hendene fri [emoji85]
Hmm, ergobaby ja.. har titta litt på den også!
 
Siden dette blir nr 2 så treng vi ikke så mye. Men det vi skal kjøpe er:
Bilstol base
Bedside crib
Søskenbrett
Tripp trapp stol
Klær om det blir jente.
 
Har ikke prøvd ut noen selv dessverre, men har fått anbefalt Mobywrap av andre:)

Mobywrap er kjempe godt sjal til å begynne med de aller minste... men når de nærmer seg 5-6 kg ville jeg kjøpt et sjal som ikke er elastisk :) for eller så siger babyen bare nedover. Jeg har mobywrap til de minste og fra 5-6 kg bruker jeg et bomull sjal som var brukt :) brukt sjal er best, for da er mye bedre tanke på det er brutt inn [emoji254]
 
Min andremann så jeg trenger ikke så mye men må nok kjøpe el ønske oss litt i gave likevel :)

- "bed in bed", istedet for babynest i begynnelsen.
- ev vognpose om eldste fortsatt sover på dagtid.
- ståbrett
- ny ammepute. Bbhugme el hva de heter, virker så digg
- litt ullklær
- tripptrapp stol m babysete
- baby calling
- ergobaby swaddler
- ammeskjold, calmaflaske, hydrogel pads og krem fra medela (nekter å få så såre pupper som sist)
- lulla doll (sovedukke)

Hvis jeg får en kolikk baby til skall jeg også kjøpe:
- pilatesball
- slyngevugge
...men håper jo ikke det..........
 
Vi har tatt vare på det meste fra førstemann, men av "store" innkjøp har vi igjen:

- Bilstol og base
- Ståbrett til vogna
- Bæresele
- Brystpumpe

Pluss litt klær siden vi ga bort litt og kastet det mest slitte/stygge sist.
 
Jeg har så vidt startet på en liste med ting vi ønsker oss og trenger. Men mitt første innkjøp var en bbhugme pute! Syntes den var dyr, men den har allerede gitt meg bedre søvn om nettene! Denne kan jeg virkelig anbefale <3
 
Back
Topp