Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøpte du lapper fra?Også glemte jeg å nevne merking av klær, jeg kjøpte ferdige merkelapper til å klistre på klærne fra en nettbutikk, der kunne man designe lappen så den blir unik. Sønnen min fikk dinosaur sammen med navnet sitt
Også kjøpte jeg en tekstilpenn for sokker osv som ikke har lapper på seg, man kan egentlig bruke tekstilpenn til alle klærne, bare jeg som ikke gadd å skrive navnet hundre ganger
Jeg brukte Askeladden navnelapper, kom i posten etter veldig kort tidHvor kjøpte du lapper fra?
Vi kjøpte parkdress i går. Kjøpte str 86. Han har akkurat begynt med 80 og har ikke vokst så mye den siste tiden så satser på at 86 passerJeg brukte Askeladden navnelapper, kom i posten etter veldig kort tid
Ja, jeg tror nok snuppa kommer til å bruke 86 til høsten selv om hun bruker 80 nå jeg og. Storebror født i juli begynte med noe 92 i jan/feb da han var 1,5 år og de er like sånn vektmessig. Men ull i 86 passa ut sesongen da, blir kanskje bytte midt i ullsesongen her siden hu er født i maiVi kjøpte parkdress i går. Kjøpte str 86. Han har akkurat begynt med 80 og har ikke vokst så mye den siste tiden så satser på at 86 passer
Ellers har vi handla litt ull til senhøsten og vinteren i str 92
Denne har vi i grønn! Den er kjempefinÅåå.. Ikke hva jeg hadde tenkt meg.
Men bare elska denne sekken!! Vis vedlegget 173293
Anbefaler også Askeladden navnelapper. Bestilte hos dem siden 2008. Kvalitet, egen design og kjapp levering.Hvor kjøpte du lapper fra?
Tar med hjem hvis jeg tenker at vi skal ut på ettermiddagen. I helgene tar jeg med det meste av utetøy hjem.Har dere dobbelt opp av alt tøy (utstyr)? Jeg føler at jeg har så lite tøy, så alt ligger i barnehagen. Da blir det ofte vanskelig å komme seg ut skikkelig, siden det blir kaldt eller vått...
Jeg gjør som katta og tar med hjem i helgene. Og kler på det som trengs på vei hjem fra barnehagen i hverdagen om vi skal ut den ettermiddagen. Orker ikke kjøpe unødvendig mye klær og utstyr.Har dere dobbelt opp av alt tøy (utstyr)? Jeg føler at jeg har så lite tøy, så alt ligger i barnehagen. Da blir det ofte vanskelig å komme seg ut skikkelig, siden det blir kaldt eller vått...