Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min forlot aldri sengen etter første svangerskapKan skrive under på bbhugme puta. Tipper det ikke er lenge til jeg tar den frem igjen
Bruker man Leandermatten bare sånn den er uten trekk? Sist hadde vi ei IKEAmatte med stofftrekk og ble mye vasking av de stofftrekka ja.Om en bor en plass med type barnas hus osv i nærheten er det ikke så mye en trenger før mini kommer. En finner litt ut etterhvert hva en trenger/liker. Føler en savner. Med nummer 1 var babygym, babybjørn vippestol og bæresele ting jeg absolutt ikke kunne klart meg uten. Men vet mange som klarer seg fint uten. Leandermatten er magisk, men ja dyr
Ang klær så er jeg enig at ull er gull men dyrt. Veldig vanskelig å vite hva en trenger. Vi hadde jo klær med tanke på sommerbaby sist, og endte opp med å få sommerbaby men prematur så hadde verken klær eller ull som er viktigere da… ordnet seg det også. (Familie ble sendt på shopping).
Vi har vekslet litt. Har brukt mye uten når mini ble litt større, men har også brukt sånne tissekladder som er laget for bruk i senger til voksne/eldre. Billig og veldig lettvint.Bruker man Leandermatten bare sånn den er uten trekk? Sist hadde vi ei IKEAmatte med stofftrekk og ble mye vasking av de stofftrekka ja.
Når baby var veldig liten hadde vi enten tisselaken eller håndkle på, sp det ikke skulle være så kaldt. Etterhvert som van ble eldre har vi gått over til ingenting og da er det bare å vaske rett av om det blir grisBruker man Leandermatten bare sånn den er uten trekk? Sist hadde vi ei IKEAmatte med stofftrekk og ble mye vasking av de stofftrekka ja.
Ja sånne klipte vi opp i mindre biter og brukte oppå stofftrekket i perioder der det var mest søl. Veldig lettvintVi har vekslet litt. Har brukt mye uten når mini ble litt større, men har også brukt sånne tissekladder som er laget for bruk i senger til voksne/eldre. Billig og veldig lettvint.
Enig. Veldig godCozyfix ammepute! Denne hadde jeg til nr to, og den er helt fantastisk fordi den er så fast. Trengte ikke å holde baby mens jeg ammet, og hun lå veldig fint oppå der ellers også. Super avlasting!