Innkjøp?

CAHG

Betatt av forumet
Klør i fingrene etter å begynne på babyshoppingen:playful:
Noen som har startet?
 
Nei er for redd til å miste enda. Klør veldig men må ta en ul først for å se at ting er ok.
 
Neei, kjenner ikke trangen heller faktisk. Har så mye fra første, og syns det er for tidlig enda. Sist kjøpte jeg første klesplagg i uke 19 på ferie.
 
Kjøpte et par ting ved forrige graviditet før MA’en. Noen ullbodyer og jubileumsstolen til tripptrapp. Kjøpte noe gravidklær til meg selv ved forrige graviditet da. Men ikke kjøpt noe til noen av oss nå ved denne graviditeten. Nå venter jeg med innkjøp til jeg er lengre ut i graviditeten
 
Ikke handlet noe, greit å vite at det kommer til å gå bra og i tillegg vite hvilket kjønn det blir. Har tatt vare på alt etter første så blir ikke handlet noe før om leeeeeeeeeeenge
 
Jeg har handlet bb hugme pute, men den har jeg siklet på lenge før jeg ble gravid :laughing002
Har kjøpt 1 body, 1 bukse og en pysj- fordi det var på supersalg, så jeg måtte bare:nailbiting:
Avventer med resten til jeg vet at ting går bra:Heartred
 
Jeg har handlet bb hugme pute, men den har jeg siklet på lenge før jeg ble gravid :laughing002
Har kjøpt 1 body, 1 bukse og en pysj- fordi det var på supersalg, så jeg måtte bare:nailbiting:
Avventer med resten til jeg vet at ting går bra:Heartred
Jeg kjøpte også bb hugme-pute ved forrige graviditet. Den er sååå god :love017
 
Eneste jeg har kjøpt er 2 pakker støttestrømper som jeg allerede har begynt å bruke. Har store legger fra før, og i forrige svangerskap ble de til elefantlegger uten antydning til ankel! :shifty:

De er på tilbud nå. Veldig gode :)

Screenshot_20230111-225808_Chrome.jpg
 
Jeg har handlet bb hugme pute, men den har jeg siklet på lenge før jeg ble gravid :laughing002
Har kjøpt 1 body, 1 bukse og en pysj- fordi det var på supersalg, så jeg måtte bare:nailbiting:
Avventer med resten til jeg vet at ting går bra:Heartred
Kommer til å kjøpe bbhugme puten jeg også. Var veldig fornøyd med den sist graviditet :Heartpink
 
Kommer til å kjøpe bbhugme puten jeg også. Var veldig fornøyd med den sist graviditet :Heartpink
Kjøpte min brukt fra en venninne, så jeg håper virkelig den kommer i posten idag :love7 Helst vil jeg handle inn alt som behøves med en gang, men jeg tørr heller ikke- i frykt for at det ikke skal gå bra.. :bag:
 
Kjøpte min brukt fra en venninne, så jeg håper virkelig den kommer i posten idag :love7 Helst vil jeg handle inn alt som behøves med en gang, men jeg tørr heller ikke- i frykt for at det ikke skal gå bra.. :bag:
Får krysse fingrene for at den kommer da :happy: Ja, jeg er litt der jeg også. Ønsker å gjøre alt klart, men da blir nok ventetiden utrolig lang om man ikke har noe å pusle med fremover:hilarious: Kommer nok til å planlegge mye disse ukene fremover... Har begynt å titte på bilstoler og vogner... Men er jo et haaaav å velge mellom :dead:
 
Jeg kjøper ikke noe før den første offentlige UL og jeg vet ting er ok. Men herregud så mye reklame jeg får for baby og mødre på feks instagram og lignende :hilarious:
 
Jeg kjøper ikke noe før den første offentlige UL og jeg vet ting er ok. Men herregud så mye reklame jeg får for baby og mødre på feks instagram og lignende :hilarious:
Haha, det er du ikke alene om :hilarious: Ser babyting overalt..

Samma her. Får opp masse reklame om graviditetstester og artikler om graviditet.. Bør ikke lese VG åpent på jobb.. :bag:
 
Jeg kjøper ingenting før OUL, tenker jeg. Har mistet så mange ganger at jeg blir helt overtroisk og er redd for å jinxe det ;)
 
Back
Topp