Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sååå klar for å komme i gang selv, men har ikke starta. Utenom at jeg har mottatt en pakke med smokker og flaske som var gratis fra twistshake men det kosta jo ikke penger så det teller ikkeKlør i fingrene etter å begynne på babyshoppingen
Noen som har startet?
Hvordan fikk du det gratis?Er sååå klar for å komme i gang selv, men har ikke starta. Utenom at jeg har mottatt en pakke med smokker og flaske som var gratis fra twistshake men det kosta jo ikke penger så det teller ikke
Jeg tror jeg meldte meg opp til gratis gravidforsikring hos if gjennom preglife-appen, og alle som har gravidforsikring fikk gratis? Troor det var sånn i hvert fall!Hvordan fikk du det gratis?
Jeg kjøpte også bb hugme-pute ved forrige graviditet. Den er sååå godJeg har handlet bb hugme pute, men den har jeg siklet på lenge før jeg ble gravid
Har kjøpt 1 body, 1 bukse og en pysj- fordi det var på supersalg, så jeg måtte bare
Avventer med resten til jeg vet at ting går bra
Nei, ser den. Kommer nok til å avvente til jeg vet at alt er ok. Men hodet surrer og planleggerNei er for redd til å miste enda. Klør veldig men må ta en ul først for å se at ting er ok.
Kommer til å kjøpe bbhugme puten jeg også. Var veldig fornøyd med den sist graviditetJeg har handlet bb hugme pute, men den har jeg siklet på lenge før jeg ble gravid
Har kjøpt 1 body, 1 bukse og en pysj- fordi det var på supersalg, så jeg måtte bare
Avventer med resten til jeg vet at ting går bra
Kjøpte min brukt fra en venninne, så jeg håper virkelig den kommer i posten idag Helst vil jeg handle inn alt som behøves med en gang, men jeg tørr heller ikke- i frykt for at det ikke skal gå bra..Kommer til å kjøpe bbhugme puten jeg også. Var veldig fornøyd med den sist graviditet
Får krysse fingrene for at den kommer da Ja, jeg er litt der jeg også. Ønsker å gjøre alt klart, men da blir nok ventetiden utrolig lang om man ikke har noe å pusle med fremover Kommer nok til å planlegge mye disse ukene fremover... Har begynt å titte på bilstoler og vogner... Men er jo et haaaav å velge mellomKjøpte min brukt fra en venninne, så jeg håper virkelig den kommer i posten idag Helst vil jeg handle inn alt som behøves med en gang, men jeg tørr heller ikke- i frykt for at det ikke skal gå bra..
Haha, det er du ikke alene om Ser babyting overalt..Jeg kjøper ikke noe før den første offentlige UL og jeg vet ting er ok. Men herregud så mye reklame jeg får for baby og mødre på feks instagram og lignende
Jeg kjøper ikke noe før den første offentlige UL og jeg vet ting er ok. Men herregud så mye reklame jeg får for baby og mødre på feks instagram og lignende
Haha, det er du ikke alene om Ser babyting overalt..
Helt sant!!!!Samma her. Får opp masse reklame om graviditetstester og artikler om graviditet.. Bør ikke lese VG åpent på jobb..