Innkjøp

Vi må finne ut en lur stellebordsløsning for vårt supertrange, smale bad. Sist bodde vi også med lite bad men mer firkanta, så der hadde vi plass til vaskemaskin, og stellematte oppå den, hyller på veggen. Nå har vi ikke plass til verken vaskemaskin + stellematte eller frittstående stellebord. Jeg går og grunner på om vi må velge en slags utklappsbord-løsning, litt á la det noen stelleromstoalett har på kjøpesentre- eller å ta stellet på soverommet eller i gangen, uten vask. Trenger jo veldig vask da... tenker jeg. Må nok ut og se på nett og få tips fra andre trangbodde.
Vi har aldri hatt stellebord, kan funke fint det også :)

Førstemann kom før vi kom så langt, og da vi var vandt med å ha han på gulvet, så føltes det veldig trygt. :)

Med andre hadde vi stellematta oppå ei kommode på badet, men tok ikke lange tia før vi bare hadde stellematta på gulvet. Muligens en vanesak, men føltes mye tryggere og minst like greit :)

Klart det er en mulighet, men jeg fikk både vond rygg og vonde knær sist ved mye bøying/kneling, så merka fort at jeg ikke var helt skapt for det. :) Tror jeg trenger en anelse mer ergonomisk riktig løsning!

Vi har aldri hatt stellebord, kan funke fint det også :)

Førstemann kom før vi kom så langt, og da vi var vandt med å ha han på gulvet, så føltes det veldig trygt. :)

Med andre hadde vi stellematta oppå ei kommode på badet, men tok ikke lange tia før vi bare hadde stellematta på gulvet. Muligens en vanesak, men føltes mye tryggere og minst like greit :)
Samme som jeg gjør, har stellebord til babyen begynner å bevege seg mye så flytter jeg puta ned på gulvet. Kjøper derfor bare ett billig stellebord brukt som jeg kan gi bort så fort jeg flytter matta:)

Jeg har en mental liste, typ seng, vogn, bilstol, stelleplass etc.
I tillegg følger jeg med på salg, og har kjøpt vognpose til neste vår.

Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg trenger, hva som er kjekt og hva som er gøy. Målet er å ikke kjøpe ting jeg ikke får brukt :)

Vi får jente nr 3 så vil tro vi har alt som trengs fra før og litt til :p skal rydde opp i babytøy og luke vekk alt som ikke passer sesongen. Har et februarbarn fra før og et julibarn. Må gå til innkjøp av en annen bil da men :rolleyes:

Back
Topp