Innkjøp

Glad_mamma

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Hva har du kjøpt til babyen/deg selv så langt?

Jeg har kjøpt ullklær på 40%xsmile9 og bbhug me pute. Tul nå denne veka sa at det var ei jente, har jente fra før så da har jeg det meste jeg trenger-men vil jo ha litt nytt og:happy:

Jeg har kjøpt ullklær på 40%xsmile9 og bbhug me pute. Tul nå denne veka sa at det var ei jente, har jente fra før så da har jeg det meste jeg trenger-men vil jo ha litt nytt og:happy:

Vi har ikke kjøpt noe enda, men tenker å begynne å se litt og kanskje kjøpe noe nøytralt neste uke hvis kvalmen er noen lunde under kontroll. Vet ikke kjønn før OUL 7. september forhåpentligvis. Så kjekt at du har fått vite kjønn allerede :happy: Hvor langt er du på vei?

Kjøpte en litt nøytral body etter tul 11+4. Ellers venter vi nok til vi vet kjønn. Er jo også litt greit å få bekreftet at alt fortsatt står bra til på oul før vi går til innkjøp av større ting. Til meg selv har jeg også kjøpt bbhugme :) skal hente på posten i morra!

Vi skal ikke vite kjønn men kjøpt inn garn til hente sett jeg håper å lage...

Har ikke handla noe ennå, men tenker å følge med litt om det dukker opp noen kupp på tøybleier, for det har jeg en plan om å prøve meg på denne runden :)

Kjøpte masse mammaklær på hm.no i dag! Det er salg på mammaklær + at man får -30% ekstra ved bruk av rabattkode 9048, men kun ut dagen[emoji16] Ellers har vi kjøpt babysete, og that's it[emoji28]

Vi har ikke kjøpt noe enda, men tenker å begynne å se litt og kanskje kjøpe noe nøytralt neste uke hvis kvalmen er noen lunde under kontroll. Vet ikke kjønn før OUL 7. september forhåpentligvis. Så kjekt at du har fått vite kjønn allerede :happy: Hvor langt er du på vei?
Gildt å handle litt, gildest når en vet kjønn:)
Håper kvalmen kommer seg! Jeg er 14+4:) du da?

Kjøpte masse mammaklær på hm.no i dag! Det er salg på mammaklær + at man får -30% ekstra ved bruk av rabattkode 9048, men kun ut dagen[emoji16] Ellers har vi kjøpt babysete, og that's it[emoji28]
Bra tilbud! Jeg har bomma så mange ganger på nett-så tørr ikke handle klær til meg selv xsmile9då er du iallefall i gang med handlinga. God tid enda:):)

Her har vi begynt å se litt på vogn og slikt men ikke kjøpt noe ennå av ting til babyen. Til meg selv har jeg kjøpt noen mammabukser på H&M og litt slikt å fått bbhugme i hus som jeg ligger godt inntil i sengen allerede da magen er så stor og stinn allerede så selv om jeg bare er 11+4 så føler jeg magen er som at jeg er 6 mnd på vei! [emoji30][emoji38]

Fikk bbhugme i dag, men synes den var så vondt (hard) og lene hodet på. Våknet med vondt i øret pga. at det var blitt most. Kan hende det er jeg som synes den foreløpig er litt uhåndterlig..

Kjøpte en mamma bukse på h&m idag, gikk opp en størrelse fra det jeg normalt bruker. Synes den var behagelig på, men irriterende å ikke kunne velge lengre benlengde, så den er litt kort.

Gildt å handle litt, gildest når en vet kjønn:)
Håper kvalmen kommer seg! Jeg er 14+4:) du da?

Ja, gleder meg til å handle når vi har fått vite kjønnet :) Kvalmen er heldigvis bedre enn den var, men kaster fremdeles opp så og si hver dag. Har kanskje 1-2 dager ila uken hvor jeg slipper unna. Jeg er 13+0 i dag :happy:

Hvor kjøpte du ullklær?[emoji5]

Kjøpte en mamma bukse på h&m idag, gikk opp en størrelse fra det jeg normalt bruker. Synes den var behagelig på, men irriterende å ikke kunne velge lengre benlengde, så den er litt kort.
Aa.. ja ser at det er irriterene! Har ikje det problemet selv ;)

Back
Topp