Valgte du kjønn?Jeg fikk hentet ut gavepakken fra name it i går også. Den var sååå søt![]()
Er veldig fornøyd med vår og føler ikke det nødvendigvis er en guttepakke fordi kosekluten var blå [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valgte du kjønn?Jeg fikk hentet ut gavepakken fra name it i går også. Den var sååå søt![]()
Vi valgte nøytral og fikk også blå koseklut =)Valgte du kjønn?
Er veldig fornøyd med vår og føler ikke det nødvendigvis er en guttepakke fordi kosekluten var blå [emoji14]
Jeg valgte også nøytral og fikk blå koseklutVi valgte nøytral og fikk også blå koseklut =)
Har egentlig bare hørt om blå koseklut. Så skal ikke se bort ifra at alle har fått blå.Jeg valgte også nøytral og fikk blå koseklut![]()
Jeg fikk hentet ut gavepakken fra name it i går også. Den var sååå søt![]()
Ja, den ble bestilt inn med en gang jeg sendte inn skjemaet [emoji4]Fikk du hentet den ut så tidlig ! ? [emoji33]
Ja, det ble ingen spørsmålFikk du hentet den ut så tidlig ! ? [emoji33]
Ja, det ble ingen spørsmål![]()
-bognpakke. Anbefaler å reise til Skedsmo i Lille Barnebutikken, der har de rimelige pakkeløsninger og god peiling! Hvilken Britax vogn endte dere opp med? Vi vurderer Britax Go Big -pakken de har herNy bil på fredag som var[emoji13] Da har vi plass til både hundebur og barnevogn. Var ute med svigermor isted, og det ble Britax-bognpakke. Anbefaler å reise til Skedsmo i Lille Barnebutikken, der har de rimelige pakkeløsninger og god peiling!
Ellers skal mine foreldre kjøpe oss ei sprinkelseng, og av dyrere ting, så gjenstår stellebord, vognpose (veldig glad i voksi) og Ergobaby 360.
Pumpe/flasker tar vi dersom vi ser at vi trenger. Sengetøy og dunpute/-dyne har vi.
Må ha en vippestol også, da..