Innkjøp

Nei, gjaldt hvertfall januar og februar. Tror det er et fast tilbud alle barnashus har.
Grunnen til at vi venter til februar er at vi skal på ul 9februar i håp om å bli klokere på kjønnet.

Spør neste gang du er innom.

Jeg mener de store tingene bør være klare rundt uke 34. Vi har eget rom til barnet, så for oss er det ikke noe problem å oppbevare sengen o.l., så den kom i hus da jeg var 20 uker på vei. Barnevogn ble bestilt rund uke 25 ca. og kommer frem da jeg er 32 uker på vei.
Alt står på fremtidige barnerom, men det nødvendige skal flytte på vort soverom når jeg skal ut i mammapermisjon.

Det eneste av store ting vi har, er bedside crib som vi kjøpte billig brukt. Bilstol fikk vi av broren min og tror vi bare blir å bruke stellematte oppå vaskemaskin... så av de store mangler vogn?
Har en liste i en bok :happy:
Ellers lager jeg masse sånn småplukk og syr litt klør og koser meg :) skal sy babynest etterhvert og.

Vi har bestilt mye hos en lokal barnebutikk. Vi har avtalt henting rundt 6 uker før termin. Dersom vi skulle få prematurbarn har vi muligheten til å hente før, ettersom alt er på deres lager ca 5 uker før avtalt henting.

Nå er vi nesten ferdige :) skal plukke opp litt babypakker med litt stæsj, også må jeg ha litt mammating til barseltiden :) ellers venter vi bare på litt ting som andre ville kjøpe til oss ;)

Back
Topp