Innkjøp

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Når mener dere at de store tinga burde være kjøpt inn? Som F.eks, vogn, seng, stellekommode og div sånne ting?

Kjøper det meste på tilbud/brukt, så kjøper når jeg finner bra pris:)
Har stelleplass, vogn og vugge klart, bilstol må kjøpes helst innen påske.

Vi har kjøpt de store tingene nå:) Mangler bare stellebord men det er fordi jeg hater stellebord:o klarer ikke å bestemme meg for hvilken som er minst stygg og ikke for stor:p

Vi har alt fra før utenom bilstol og stellebord. Tenkte å kjøpe i april, eller før om det blir kampanje Er unødvendig å lagre på det i månedsvis :)

Vi kjøpte vogn og Bilstol fordi vi fant de vi ville ha på salg i romjula. Ellers hadde jeg tenkt før februar. Ble sengeliggende så tidlig sist og fødte prematurt så denne gangen vil jeg få være med på å gjøre klar til baby kommer. Så håper jeg heller at det får stå en stund. Klær og sånn har vi ikke klart, men det er lettere for andre å fikse eller ta på netthandel tenker jeg. Greit å ha de store tingene klart rundt uke 30 tenker jeg med min erfaring.

Vi kjøpte vogn og Bilstol fordi vi fant de vi ville ha på salg i romjula. Ellers hadde jeg tenkt før februar. Ble sengeliggende så tidlig sist og fødte prematurt så denne gangen vil jeg få være med på å gjøre klar til baby kommer. Så håper jeg heller at det får stå en stund. Klær og sånn har vi ikke klart, men det er lettere for andre å fikse eller ta på netthandel tenker jeg. Greit å ha de store tingene klart rundt uke 30 tenker jeg med min erfaring.
Hvor fant dere slikt på tilbud? Vi har vært og sett litt nå, fordi vi håpte å finne romjuls- eller januarsalg, men det er jo ingen (av de butikkene vi har vært i) som har det!

Vi har fått seng, vogn og bilstol av foreldrene våre, Kjøpt stellebord, vippestol og lekematte brukt, og bedside crib på tilbud :) Føler ikke jeg stresser, men syns det er greit å handle inn litt etter litt når det dukker opp tilbud/brukte ting :)

Kjøpt bed side crib på tilbud, men ellers blir vi å kjøpe litt mer etterhvert. Greit å spre kostnadene over flere måneder. Er førstegangs så vi trenger alt.

Jeg vil gjerne ha det klart før jeg er i uke 35 helst, og vi er vel egentlig ganske snart i havn. Har bilstol og barnevogn, og seng og stellebord er bestilt (+ madrass og stellematte). En av årsakene til at vi har kjøpt alt det nå er salg rett og slett, vi har såvidt bikket 10 000 og det på duovogn, seng, stellebord, bilstol med base, stelleveske, madrass, stellematte og noe annet småtteri (har ikke helt oversikten enda, mannen som har bestilt endel av det :p ). Hadde brukt noen tusen mer uten black friday-salg og januarsalg. :)

Har handlet inn det meste på salg og har spart mye på det:) Mangler nesten bare vogna..håper den kommer på salg snart og:p

Tenker å ha mye klart til uke 30 :) senest uke 35. Men bor jo sentralt og kan sende noen på butikken om det er noe vi ikke rekker før fødsel, eller som vi får behov for etter at baby er født.

Jeg føler alt må være klart innen uke 30, sånn at det er bare siste vasking av klær/sengetøy og pakking av fødebagen som gjenstår siste ukene. Litt fordi jeg sleit sånn med bekkenet sist, og litt fordi jeg vil jobbe lengst mulig. Med barn fra før så er jeg skutt om kveldene og da har jeg plutselig ikke så god tid lengre :P

Vi har bestilt bilstol med base, skal kjøpe/betale alle store ting i februar pga tilbudet barnashus kjører med 10% rabatt på hele kjøpet ved totalsum over 15000.

Tenker alt bør være på plass 1-2mnd før fødselen

Vi har bestilt bilstol med base, skal kjøpe/betale alle store ting i februar pga tilbudet barnashus kjører med 10% rabatt på hele kjøpet ved totalsum over 15000.

Tenker alt bør være på plass 1-2mnd før fødselen

Det med 10% ved kjøp over 15.000kr, er det "bare" ut februar det? Og vet du om det er alle barnashus butikkene? :):)

Back
Topp