Når mener dere at de store tinga burde være kjøpt inn? Som F.eks, vogn, seng, stellekommode og div sånne ting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor fant dere slikt på tilbud? Vi har vært og sett litt nå, fordi vi håpte å finne romjuls- eller januarsalg, men det er jo ingen (av de butikkene vi har vært i) som har det!Vi kjøpte vogn og Bilstol fordi vi fant de vi ville ha på salg i romjula. Ellers hadde jeg tenkt før februar. Ble sengeliggende så tidlig sist og fødte prematurt så denne gangen vil jeg få være med på å gjøre klar til baby kommer. Så håper jeg heller at det får stå en stund. Klær og sånn har vi ikke klart, men det er lettere for andre å fikse eller ta på netthandel tenker jeg. Greit å ha de store tingene klart rundt uke 30 tenker jeg med min erfaring.
Hvor fant dere slikt på tilbud? Vi har vært og sett litt nå, fordi vi håpte å finne romjuls- eller januarsalg, men det er jo ingen (av de butikkene vi har vært i) som har det!
Vi har bestilt bilstol med base, skal kjøpe/betale alle store ting i februar pga tilbudet barnashus kjører med 10% rabatt på hele kjøpet ved totalsum over 15000.
Tenker alt bør være på plass 1-2mnd før fødselen