Innkjøp?

Familiedrømmen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Har dere gjort noen innkjøp til den lille i magehuset enda? Er 12+1 og har ennå ikke bruke en krone på barnet, men fått litt forskjellig av ei nær venninne.
Gleder meg så til jeg føler jeg kan begynne å handle :)

Er 15 uker på vei og ikke handlet en eneste ting. Vi har kikket på ting, for å få oversikt.

Kjøpt en batman smekke på ebay. Også fikk babyen en bamse fra svigermor i går :)

Har lyst til å begynne på barnerommet, men må hive ut et skap så må få samboer til å hjelpe meg :p

Kjøpt en batman smekke på ebay. Også fikk babyen en bamse fra svigermor i går :)

Har lyst til å begynne på barnerommet, men må hive ut et skap så må få samboer til å hjelpe meg :p
Godt vi er fler, gleder meg så til å begynne på barnerommet. Men vil vente til jeg vet kjønn :)

Jeg har ikke kjøpt noe enda nei, men fått vis Finn.no

Forrige gang ventet jeg til etter oul. Tror det blir likt denne gang også.

Vi har ikke barnerom enda vi.. I huset vårt har vi TV-stue, stue og loftstue + 3 soverom. Tanken er at loftstua skal males (panel..) og eldstemann få dette rommet. Da vil jo selvsagt også yngstemann ha større rom, så da kan han få vårt. Men ikke før baby er ett år/halvannet.

jeg har kjøpt noen votter og sko (tøflesko) til lillegull.... :p
ellers har jeg ikke kjøpt noe ennå... venter til etter ordinær ul... mulig jeg går "amokk" i klesbutikken då... :p og kjøper litt mer enn vi trenger... :p haha vi får se hva vi får først... får vi gutt så har jeg masse på loftet av gutteklær, får vi jente så må vi ha litt jentete klær også (litt kjoler). ;-)

Vi har ikke barnerom enda vi.. I huset vårt har vi TV-stue, stue og loftstue + 3 soverom. Tanken er at loftstua skal males (panel..) og eldstemann få dette rommet. Da vil jo selvsagt også yngstemann ha større rom, så da kan han få vårt. Men ikke før baby er ett år/halvannet.

Har to ubrukte soverom. Ene er gjesterom så det får bli på nr 2. Så er roterommet som blir barnerom i denne omgang. Tenker at jeg skal ha mulighet til å sove der så ikke samboer blir vekt når jeg skal opp med barnet om natta :)

11+2 og har allerede lagt nytt gulv og malt vegger på barnerommet. Kjøpt vogn, vugge til stua, seng, babycall og litt nøytrale bodyer. :p haha, veldig tidlig ute!

Begynte å handle etter ultralyden :) Første jeg kjøpte var en klespakke fra Finn.no med nyfødt/jenteklær :) Bestemt meg for å kjøpe mye brukt/arve det jeg kan til babytiden :)

11+2 og har allerede lagt nytt gulv og malt vegger på barnerommet. Kjøpt vogn, vugge til stua, seng, babycall og litt nøytrale bodyer. :p haha, veldig tidlig ute!
Du vsr kommet langt :p

Nå har jeg kun kjøpt en pingving-fleecedress, som var på tilbud og jeg bare måtte ha! ❤ Forrige gang ble det noen småtjukke dresser som ikke vil passe baby før til høsten igjen. Hadde termin med første i mai, men endte i ma. Vi fikk også to bodyer, to bukser og en koseklut av svigers, pluss at hu strikka vognteppe i mariusmønster ❤ Ble også to sånn selvlysende smokker fra mam, så vi har da litt :) Men nå har jeg ikke turt.

Vi har ikke kjøpt noe enda. Arver nok litt brødrene sine også vil jeg vente til oul før jeg handler mer

Nå har jeg kun kjøpt en pingving-fleecedress, som var på tilbud og jeg bare måtte ha! ❤ Forrige gang ble det noen småtjukke dresser som ikke vil passe baby før til høsten igjen. Hadde termin med første i mai, men endte i ma. Vi fikk også to bodyer, to bukser og en koseklut av svigers, pluss at hu strikka vognteppe i mariusmønster ❤ Ble også to sånn selvlysende smokker fra mam, så vi har da litt :) Men nå har jeg ikke turt.
Hvor langt var du når MA ble oppdaget?

Fosteret døde 8+2/3, men ble ikke oppdaget før 9+4. Og da hadde vi sett ett sterkt, bankende hjerte i uke 6.
Surt når det skjer :( håper det går bra denne gangen <3

Har ikke kjøpt noen ting enda :) gleder meg som en unge til å begynne å handle inn, selv om vi har litt fra første gutten :) men håper jeg klarer å vente til vi vet hva de kjønnet på de 2 i magen :P

Back
Topp