Innkjøp

Har ikke kjøpt noe enda..håper å klare å stå imot frem til UL

Begynte og kjøpe småting fra det øyeblikket jeg følte meg klar for å bli mamma. Kun kjønnsnøytrale ting, men likevell ting jeg vil at mitt barn skal vokse opp med. Super Mario bamse er neste på lista! :p

Jeg er skråsikker på at jeg har tvillinger i magen.. Så jeg kjøper ingenting før jeg vet om det er eller flere inni magehuset ;)

Det har jeg en følelse av at jeg har også :P Var gravid med tvillinger før vi fikk guttene, men mistet i uke 14. Har hele tiden sagt at om vi prøver på nr 3 så kommer 3 og 4 :P

Jeg var på UL på torsdag...er 11+5 i dag....
Kjenner at jeg klør litt etter å begynne å kjøpe litt ting til den lille...
Jeg vet ikke kjønnet enda, men det går jo an å kjøpe nøytrale farger....Det har jeg igrunn lyst til å gjøre litt uansett...og "spe på" med noen i duse pastellfarger etterhvert..

Har dere begynt å kjøpe ting?....Vet liksom ikke helt om jeg er klar selv om jeg har lyst..Er litt skummelt og...

Jeg var på UL på torsdag...er 11+5 i dag....
Kjenner at jeg klør litt etter å begynne å kjøpe litt ting til den lille...
Jeg vet ikke kjønnet enda, men det går jo an å kjøpe nøytrale farger....Det har jeg igrunn lyst til å gjøre litt uansett...og "spe på" med noen i duse pastellfarger etterhvert..

Har dere begynt å kjøpe ting?....Vet liksom ikke helt om jeg er klar selv om jeg har lyst..Er litt skummelt og...
Ja, har begynt å kjøpe, men vet kjønn :) Tror nok du er havnet i feil forum, da dette er desember ;)

Back
Topp