Innkjøp

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ingenting :)

Bilstol, barnevogn og stellebag. Klær osv blir når vi får vite kjønnet om 2 dager :) Får også låne en del :)

Så og si det samme :p. Vi har fått noen små bodies og sokker og sånn men mangler myyye fra den 1 års liste tinga ennå :)
Vi har det meste etter kommende storebror vi ;) kommer ikke på noen ting vi egentlig trenger.

Ingenting ennå. :) Har en del fra storebror på 20 mnd. :) Men venter til oul som er neste mandag. :)

Ikkje handla nåke endå, men har jo det meste frå storebror. Så får ein sjå på oul om det blir lillesøster eller lillebror ;)

Jeg har handla litt på salget, gitt!
Bilstol, vogn, stellematte, supersøte "laken" til å ha på stellematta og en hvalross til å ha badeleker/såpe i som skal henge på veggen bak benken vi skal stelle på (kjempenødvendig, haha :D Var så søt!).

Jeg er nesten handler ferdig,mangler bare dyna og sengetøy! Begynte å handle nesten son fikk positiv test! Nå begynner få litt små panikk om hvis det går galt ,blir vondt rydde alt bort!Men var så ivrig på å handle !

Ingenting, så som førstegangs klør det i fingra.. Flytter i mars, så venter med storinnkjøp til da.

Vi har kjøpt en del på salg.
Babydan angel 3 in 1, badebalje med sete, laken til vogn, vugge og sprinkelseng, vogndyne, dynetrekk, ammestol, lamper til barnerommet, teppe og en del klær.
Har fått dyne til sprinkelseng, bbhugme pute og bæresele, pluss at jeg venter på en pakke i posten fra broren min på 9 kg som er full av babysaker :)

Ingenting ☺ har 2 gutar frå før så har det meste etter dei. Må kanskje handle litt nye klede sidan det mest sannsynlig er ei jente som kjem ☺
Har og lyst på ny vogn, så kjem nok til å handle litt når det nærmer seg litt meir. Har god tid enda

Kjøpt et par nyfødttøfler, bedside crib, babygym, babyhuske og reiseseng.

Jeg skal ikke kjøpe noen klær selv. Er kjempeheldig å ha mange rundt meg som gleder seg til babyen kommer, så jeg vet vi får veldig mye.

Kjøpt litt på salget ja.
- Vogn
- Stelleveske
- Bilstol
- Bedside crib

Back
Topp