Innkjøp

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ingen verdens ting enda. Har det aller meste etter forrige.

Har kjøpt babynest, bilstol, noen klær og bæresele:). Har mye fra storebror, men siden det ser ut som vi venter en jenter må vi bytte ut blått med rosa❤️

Vi skal flytte om et par mnd så jeg orker ikke kjøpe noe før den tid. Har de store tingene etter storesøster, er bare klær og sånt som skal ordnes og det går nok kjapt når jeg først får ånden over meg :-P

Har kun kjøpt noen klær og bestilt stellebord og badebalje da det var på tilbud forrige uke. Føler jeg har god tid, samtidig som at det går veldig fort

Har kjøpt Bedside crib og tripp trapp stol (ikke kjøpt newbornsete enda da), noen klær og har sydd babynest. Driver å kjøper seng vi skal ha etter at Bedside criben blir for liten (Stokke sleepi med forlengere opp til tre år, får den brukt). Vogn bestiller vi snart, men følger med på brukt og. Også vet jeg vi har endel arvetøy og utstyr vi kan få, men har ikke full oversikt enda :)

Har kjøpt nesten alt! er bare i uke 22+4 og føler jeg er tidlig ute, men det er vel bare bra:)
Har 2 sprinkelsenger, 1 vugge, kjøpt klesskap, stellebord, babybilstol med base, bestilit babynest som kommer snart, sengklær til vugga og sengene, stelleveske og litt kluter.
Har kjøpt masse klær, litt i 50, endel i 56 og 62:) Skal kjøpe ny madrass til sprinkelsenga, termometer og stellesaker etterhvert:)

Bestilt nye Babynest, kjøpt en brukt lekegrind jeg skal bruke til dagseng, opphold i stua, voksi poser og litt klær.. Stresser litt med å få alt i hus. Økonomisk og tiden.. Hadde jo det meste i hus, men da det ble tvillinger var det ting som ikke fungerte og jeg må kjøpe mye nytt som vogn osv...

vi har kjøpt vogn,vognpose og litt klær:) har heldigvis d meste!

På ønskelisten/handlelisten står:
-babynest
-lekegrind
-bilstol med base
-lammeskinn
-sengehimmel
-stellematte
-stelleveske :)

Vi har kjøpt vogn (får den denne uken❤️) bilstol m/ base, seng, stelleveske og litt klær:-)
Skal på IKEA å kjøpe stellebord og madrass i morgen:-)

Her føler jeg at det meste er på plass:

Klær tror jeg.. (har kjøpt noe, sydd noe og noe etter storbror)
Bilstol
Seng
Babycall
Newborn sete til stokke stolen
Lekegrind
Vogn
Lekematte (tykk yogamatte)
Babygym
Brystpumpe
Bæresjal

Tror bare det er dette som mangler:
Stellebord - er kjøpt men må modifiseres litt
Stellematte
Madrass til seng og lekegrind
Babydyne

Har det meste etter storebror, men må uansett kjøpe noe.

Har kjøpt:
Leketeppe til lekegrind
Litt sommertøy
Deilig ull pledd
Bamser
Bag deler (har vogn med sportsdel)

Mangler:
Tripp Trapp stol (har nyfødt sete)
Babynest
Lekegrind
Regntrekk til bag deler
Babyswing
Veske organizer til veska jeg skal bruke som stelleveske
Litt mer tøy (Hadde høstbaby sist gang)

Har kjøpt vogn og bilstol. lekegrind til stua, vippestol, vugge og stellebord Har vi etter storesøster.

Mangler alt av klær, sprinkelseng, stelleveske, flasker. Er i uke 24 nå, og sliter fortsatt med kvalme, pluss at jeg har fått en ekstrem bekkenløsning, så kommer meg ikke noe særlig ut av huset heller, så må vel ta klesshopping osv helt på slutten. Nå skal vi flytte om ca.3 uker også, så like greit å vente til vi har kommet oss i hus med å kjøpe inn masse greier

Etter en hel dag innendørs pga regnvær her i Thailand har jeg virkelig tatt av med nettshoppingen! :-P
4 SneDesign filtkasser (salg på Jollyroom), stellematte også på salg fra Jollyroom, Bloomingville leketeppe, Sebra rangle og Sebra vognlenke og Mrs. Mighetto poster fra Minikids, og nyyyydelig stelleunderlag og bleieholder til stellevesken som jeg kjøpte fra Etsy.
Gleder meg til å pakke opp alt når jeg kommer hjem!

Back
Topp