Innkjøp

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Jeg har ikke kjøpt noe som helst enda, prøver å vente til etter oul.. Mye salg fremover nå, så spørs om jeg klarer å vente i 17 dager ;)
Hva har dere kjøpt? Legg gjerne ved bilde :)

Kjøpte moseskurv, men uff angrer på at jeg har kjøpt noe for nå kommer bare frykten som bare det :( ellers noen plagg.... Åååå gud jeg hater denne måneden

Kjøpte moseskurv, men uff angrer på at jeg har kjøpt noe for nå kommer bare frykten som bare det :( ellers noen plagg.... Åååå gud jeg hater denne måneden

Veit godt hvordan det er å kjenne på frykten, men vi får tenke positivt. Den lille vokser seg nok stor og sterk :Heartred Blir helt ødelagt om man skal tenke på at ting kan gå galt hele tiden. Du har jo både hørt og kjent han, så du har jo fått bevis gang på gang :)

Vogn, bilstol base, klær,seng, stellebord, vippestol, bæresele, babynest ,smokker og noen gulpekluter :D

Snart hele barnerommet klart? :D

Jeg sitter på ebay nå, såååå mye fine klær!! Har funnet en del kjønnsnøytralt jeg bare MÅ ha :p

Veit godt hvordan det er å kjenne på frykten, men vi får tenke positivt. Den lille vokser seg nok stor og sterk :Heartred Blir helt ødelagt om man skal tenke på at ting kan gå galt hele tiden. Du har jo både hørt og kjent han, så du har jo fått bevis gang på gang :)
Dette er mnd vi mistet store storesøster skjønner du :'( uken som kommer var da ikke jordmor fant hjertelyden..... Huff det er ingen kul mnd for meg

Har kjøpt et ferieminne i form av et klesplagg når vi har er ute og reist det siste året, men ikke kjøpt noe særlig utover det foreløpig. Tenker vi sjekker salget litt når vi har vært på oul :) Men venter nok enda noen mnd før vi setter i gang med de store innkjøpene og planene!

Kjøpt en del klær etter vi fikk vite kjønnet på OUL. De store tingene venter jeg med kun fordi vi skal flytte i februar. Ellers hadde jeg sikkert kjøpt på salg nå.

Kjøpt en del klær etter vi fikk vite kjønnet på OUL. De store tingene venter jeg med kun fordi vi skal flytte i februar. Ellers hadde jeg sikkert kjøpt på salg nå.

Blir kun småinnkjøp her også, siden vi flytter i mars.. Alt av store greier må nok vente. Det gjør meg forbanna stressa, er så utålmodig! Mars er så seint føler jeg :p

Blir kun småinnkjøp her også, siden vi flytter i mars.. Alt av store greier må nok vente. Det gjør meg forbanna stressa, er så utålmodig! Mars er så seint føler jeg :p
Nedpakkinga og flyttinga stresser meg mest :( Vi flytter til utlandet, så regner med å få utstyret litt billigere der :)

Jeg venter til etter oul :). Blir evt barnevogn eller bedside crib uten noe dominerende kjønns farger hvertfall hvis det kommer et bra nok tilbud..

Har har jeg ikke kjøpt noe til lille enda, men har det meste etter storesøster!:) men blir nok til å kjøpe litt etter oul!:)

Ikke kjøpt noe enda. Vet vi trenger tripp trapp stol og new born sete. Også har jeg lyst på nytt understell til vogna. Ellers vet jeg ikke om det er noe vi trenger.

Ikkje kjøpt nåke endå.. Venta i spenning til etter oul på fredag! ;-) blir det ei jente til har vi det meste og blir det gutt kan eg slå meg laus med shopping! :-) dei store tinga har vi i hus etter storesøster!

Har jo litt etter storebror, men kjøpt to bilstoler med baser, vogn, krybbe, litt småstæsj, elektrisk ammepumpe, osv.. Så har vi fått lekegrind :D

Back
Topp