Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har det meste fra første, og får en del etter søskenbarnet hennes, så det vi trenger er bare småting egentlig har kjøpt litt ull og et sett med sengklær, ellers stresser jeg ikke
Har masse fra før fra storesøster, men siden vi holder på med oppussing og snart flytting så har jeg ikke giddet å gå igjennom noen av tingene enda. Tar det etter vi har flyttet, etter 1.desember. Vi har kjøpt bilstol da.
Gikk forbi Polern og Pyret på vei hjem fra jobb, der var det 50% salg gitt! Røk på noen kjøp Så deilig med litt avveksling fra vanlig blått og grått til gutt! (Settet til høyre er enda litt mer grønn i virkeligheten)
Vi har kjøpt bilstol, vogn og bæresele. Såvidt begynt på liste. Skal ønske oss en del til jul fra nærmeste familie. Får også låne noen ting fra venner. Kjøpt litt klær, men det var impulskjøp. Svigermor skal strikke hentesett, vi har bestemt oss for et fra Dale. Grått eller blått på bildet, men vi har bestilt babyrosa.
Mye som gjenstår, men vi stresser ikke foreløpig.
Førstegangsfødende så trenger liksom alt...
Har begynt å pusse opp barnerommet. Men ikke handlet inn noe særlig enda. Skal først gå igjennom ting hun kan arve av storebror. Men ja, jeg også begynner å merke stresset litt