Innkjøp

M*

Forumet er livet
VIP
Er dere godt i gang med innkjøp? Jeg har kun kjøpt et par småting, og sååå mye gjenstår. Gravide venninner har handlet inn såå mye, og har barnerom og alt klart - og de er ca like langt på vei som meg et par av dem. Er det jeg som er veldig sen ute? Eller..? Kjenner jeg begynner å stresse :P

Jeg har bare et par ting igjen... Jeg er nok litt tidlig ute, eller bare opptatt av at alt er klart-er i overkant glad i å planlegge ting!;)

Nei vi har bare kjøpt vogn. Av slike store ting. Og så noen klesplagg :) laget liste i dag, og hjelp det blir så mye dyrere enn vi tenkte :P må ønske oss litt små ting til jul ja;) og virkelig slå til på tilbud og salg ;)

Jeg har kjøpt vogn og to pysjer. :rolleyes: har ingenting fra før heller. :p

Har kjøpt ein del klær, stellebord,seng og litt små nipps.. Skal hente vogno som er bestillt til slutten av november:) begyne vel snart og pusse opp barneromme;)

Mangler bare noen småting, som stellematte, stelleprodukter, og å få seng i hus. Ellers så har vi ønsket oss Stokke tripptrapp til jul, så håper vi får det, hvis ikke blir vi å måtte kjøpe det etter jul. Men det meste av klær i 50 og 56 og en del i 62 har vi allerede, men jeg er over middels stressa også da :D:p

Forrige gang begynte vi å handle etter ul i uke 18. Så litt etter litt. Nå har vi jo det meste, men må kjøpe noen småting, nye handduker, vaskekluter, sengesett, madrass. Og ny bilstol og stellekommode. Har ikke handla noe av det. Kommer vel ikke på plass før i desember eller januar :p

Vel, jeg har kjøpt 2 pakker med gulpekluter og ei hårspenne... Og en body!

Vi har ingenting annet enda. Og jeg stresser ikke. Har hele januar på meg, med salg og kos.
Husker jo at alt måtte være klart så tidlig som overhodet mulig med de andre 3, og det gidder jeg ikke denne gang. Og blir jeg ikke ferdig til hun kommer..ja, da har mannen 5 dager mens vi ligger og koser oss på sykehuset til å gjøre det ferdig han :P

Er dere godt i gang med innkjøp? Jeg har kun kjøpt et par småting, og sååå mye gjenstår. Gravide venninner har handlet inn såå mye, og har barnerom og alt klart - og de er ca like langt på vei som meg et par av dem. Er det jeg som er veldig sen ute? Eller..? Kjenner jeg begynner å stresse :P
Jeg har bare kjøpt noen klesplagg og en bedside crib jeg fant billig på finn.no. Er førstegangs og har ingenting fra før, men orker ikke stresse med det. Vi har nettopp bestemt oss for hva slags vogn vi vil ha og skal følge med på tilbud på den fremover. Det samme med bilstol. Tenker å finne en del på finn, og mange av småkjøpene som kluter, håndklær, flasker osv tar vi på én handletur, sikkert i januar eller noe sånt. Håper å kjøpe madrass, dyne osv på salg i januar :)

Tenker at så lenge man vet ca hva man trenger å kjøpe, så rekker man å handle det inn, det er jo fortsatt god tid! :)

Nei, men vi har mye fra førstemann.
Husker at vi kjøpte vogna forholdsvis tidlig, men senga kom først i hus 2 uker før fødselen ;) Stellematta og masse småting først etter poden var født siden han kom for tidlig og jeg egentlig skulle ordne alt det der i de tre ukene før terminen ;) Så ikke noe hast :)

Vi skal bare kjøpe klær, en madrass og litt sengetøy.. Så stresser ikke.. Nå blir det først flytting på agendaen forhåpentligvis.. :-)

Har i grunnen bare kjøpt vogn. Har mye klær ogsånn fra førstemann. Og seng . Må handle mer men venter litt , holder på å pusse opp så vi trenger ikke flere ting her nå :p
Også tenker jeg at det er snart jul, fint å ønske seg ting til babyen da :-)

Har kun handlet litt klær til nå, men er gal etter å få på plass alt vi trenger. Vi har mye fra før, men galen som jeg er skal mye byttes ut. Forrige gang var jeg student og måtte kjøpe på budskjett, så denne gangen nyter vi litt luksus og kjøper det vi ønsker oss. Her er den dyre handlelisten (godt det er jul før popping)!! ;)

Tripp trapp stol
Newborn seat
Stokke Trailz
Kili seng
Babynest
Storksak stelleveske
Ergobaby 360
Easygrow vognpose
Voksi Move bilpose

Hadde ingenting fra før, så vi har handlet en god del. Det meste av utstyr er på plass, men det gjenstår vel en del mindre ting og klær. Men det er jo ikke det at det haster sånn, er mer det at jeg ikke klarte å vente lenger:p Pluss at det er veldig greit å kjøpe når ting er på tilbud.

Har kun handlet litt klær til nå, men er gal etter å få på plass alt vi trenger. Vi har mye fra før, men galen som jeg er skal mye byttes ut. Forrige gang var jeg student og måtte kjøpe på budskjett, så denne gangen nyter vi litt luksus og kjøper det vi ønsker oss. Her er den dyre handlelisten (godt det er jul før popping)!! ;)

Tripp trapp stol
Newborn seat
Stokke Trailz
Kili seng
Babynest
Storksak stelleveske
Ergobaby 360
Easygrow vognpose
Voksi Move bilpose

Åååh, Killiseng! Misunner deg den;)

Jeg har kun strikka et lappeteppe..
Vi har vogn fra før, så må "bare" kjøpe en bag til den.
Seng har vi, å stelle plass blir nok ei stellepute på sofaen som før.. Har hatt utallige kommoder til det, men aldri blitt særlig brukt :p

Å klær har jeg ikke turt enda.. Skal vente å se om jeg får behov for ekstra ul så kanskje kjønnet kommer frem da, hvis ikke kjøper vi litt nøytralt å setter av penger til å handle inn det vi trenger når vi vet hva det er :p

Gud jeg føler meg alt for rolig nå...... :p stille før stormen sikkert.. Tipper jeg må panikkhandle masse vi sikkert ikke trenger uansett noen uker før :P

Vi har det meste klart egt, kjøpte stokke sleepi i helgen, men de klarte å sende med oss feil seng, så må tilbake til Sverige for å bytte den :depressed:
Men er jo mer vi ønsker oss også da, som stokke tripp trapp stol m/newborn sete, ergobaby bæresele, dyrehode fra sprell +++.
Ellers så er vogn + voksi pose, bilsete + voksi pose til den, stellebord, kommode og en del klær på plass ;)

Her er vi ferdige... Så deilig... Mulig det blir litt koseshopping av klær da men alt av utstyr, både nødvendig og unødvendig er kjøpt inn... :)

Tror jeg har kjøpt det meste unntatt litt småting :) får ikke slappe av om jeg ikke har det i orden. Drømmer om det om natta osv, så har bare måtte kjøpt inn jeg :)

Har d meste fra før, men mangler bilstol og klær :) har kjøpt 2 pk med kose/gulpekluter siden de var på tilbud :p Hehe! Har 2 jenter fra før,men så ut til å være gutt denne gang og klarer ikke helt å tro d:woot: så venter nok til ul nr2 i desember før d blir handling av mye blått:p

Back
Topp