innkjøp

etter OUL starta jeg sist :) Sybes ikke uke 21 er for tidlig. :-)

Denne ganga har eg jo alt, men forrige gang handla me 4 mnd før fødsel. Fordi det passet seg sånn, og me måtte kjøre noen mil for å skaffe alt. :)

Handle du :) ikke tidlig for det, trur med første bestilte vi vogn i uke 14:p Hihi ;) ivrig:D har bare klær å bilstol å handle denne gang, men når jeg vet kjønn skal jeg begynne handle litt:D

I går kjøpte jeg (18+4) dyne på barnas hus - 30% :) de har ryddesalg nå så tenker å kjøpe inn litt etter OUL i dag :-D såååå spent!!!! Har venta med handling til det, men synes alle må få gjøre som de vil. Noen har alt klart fra 1.trimester og andre venter omtrent til ungen er født. Kollegaen min har en på 6mndr og hun har ikke begynt på barnerommet :P jeg tror jeg vil ha det meste klart i forkant.

Jeg har kjøpt et par klesplagg også kjøpte jeg dyne og pute i forrige uke siden det var på salg!:D Er nå 18+3 og skal på OUL om 1 uke og tenker nok at vi begynner å handle inn etter da. Det er jo tross alt en del som må handles inn når det er første barnet så greit å spre det litt ut på lønningene!;)

Last edited:
Så godt å lesa at da e fleire som begyne og forbereda seg tildlig til den little komme!! :) :) då blir da nok kjærestehelg på hotel og innkjøp av da mesta som trengs :) har vert på oul så har endlig klat og innsjå at detta ska gå fint!!

Vi skal også begynne med de ordentlig innkjøpene etter oul på tirsdag. Skal male barnerommet og kjøpe seng, stellebord, ammestol. Og så trenger vi selvfølgelig vogn, bilsete, vippestol, tripp trapp etc. Kommer til å ønske oss noe til jul og bursdag da :)

Noen kjøper jo rett etter positiv test :D
Kjøp når du er klar og vil :D

Vi begynte vel etter ordinær ul sist gang. Litt hver måned til vi hadde alt. Nå har vi det meste, men noen ting trenger vi. Tenker å begynne etter lønn neste måned :p

Har foreløpig bare strikka litt småtteri i nøytrale farger, men etter OUL blir det å sortere ut klær og utstyr som passer kjønnet, får arvet en hel hau fra søstera mi ettet hennes barn. Deretter blir det å handle inn :D Gleder meg sånn!!!! <3

Back
Topp