Innkjøp?

Lilly85

Gift med forumet
Hva mangler dere å få i hus til baby kommer?

Seng som vi skal låne av svigerinne, stellebord som vi venter på fra babyshop, resten av vogna som kommer til butikken i slutten av uka også litt små ting som sokker og strømpebukser

Mangler en vugge til å ha i stuen, og bedside seng til å ha på soverommet :) Kanskje blir det også en ny stelleveske.

Flere flanell/gaskluter og evt tripp trapp med newborn seat hvis vi vil ha det. Småting slik som stellesaker, bleier o.l. Pø til mor. Ingenting vi ikke kan anskaffe på kort tid.

Seng som vi skal låne av svigerinne, stellebord som vi venter på fra babyshop, resten av vogna som kommer til butikken i slutten av uka også litt små ting som sokker og strømpebukser
Glemte leketeppe, ammepute og babynest, men de skal jeg sy selv ;)
Også må vi ha sengetøy og dyner + lammeskinn..... ha, ha.... var plutselig litt mer enn jeg husket til å begynne med :P

Vi mangler alt. :P

Vippestol, babygym, tripp trapp stol, mer klær, stelleveske, vinterhjul, flasker, smokker, vannkoker, voksipose
Er vel stelleveske som haster mest :)

mangler kun flasker og flaskesterilisator. Også Mme. Jeg må ha det i tilfelle mine bryst svikter.
Ellers har jeg alt fra før. Kjøpte litt klær og tror det holder foreløpig.

Seng og bilsete. :-)

Stellebordet får vi på fredag.
Ellers er det småting vi mangler også ting som ikke må være ihus med en gang som babygym, vippestol osv...

Mangler stellekommode, madrass, dyner o.l, samt forbruksvarer som bleier, stelleprodukter og ammeutstyr til meg. Siste delen av vognen skal komme i løpet av neste uke. Må også kjøpe litt mer klær, kluter o.l. Skal prøve å lure med meg mannen på en shoppingdag hvor vi kan ordne det siste:)

Mangler bilstol og madrass til stuevogga, og evt ammeutstyr. Fikk i hus stellekommode og babynest i går :-)

Mangler tripp trapp, seng + alt av sengetøy, alt av tekstiler til stell og stelleveske til vogna. Må sikkert ha noe til amming og, men tror jeg må ta det etter fødsel, vet jo ikke hvilken størrelse, hvilke behov osv
.

En del småting, og vogna skal kjøpes neste mnd :) ellers er det andre på plass etter hvert.

Har bestilt vogn. Skal kjøpe seng, stellebord og alt annet nødvendig i tiden som kommer nå ;)

Lurer på om vi har behov for babybest.. Det ser så koselig ut så tror vi investerer i det ;)

Mangler jo egentlig alt, men stresser ikke.. Leeenge til 23 mai :p

alt skal være bestillt eller kjøpt inn av store ting.litt klær er kjøpt

Så du er også førstegangs med absolutt 0% av "innkjøpslisten" klar? :p

Jepp..... og så skjønner jeg ikke halvparten av hva jeg trenger.... er så mye å sette seg inn i!!!

Juger litt da.. har faktisk et brukt bilsete stående. Og så fikk jeg et par rosa sokker til jul...:)

Vi mangler alt her også! :p det er jo greit å fordele utgiftene å begynne å kjøpe litt nå, men gidder ikke å ha leiligheten full av babyutstyr i flere måneder uten baby :) muligens vi kjøper vogn i februar, da denne er på salg nå :)

Back
Topp