Innkjøp :)

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Var på shopping sammen med min mamma for et par dager siden, og da ble det kjøpt noen nye små plagg <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397845812281.jpg
    1397845812281.jpg
    48,8 KB · Visninger: 93
Var på shopping sammen med min mamma for et par dager siden, og da ble det kjøpt noen nye små plagg <3

Jeg har vært og rotet meg igjennom babyklær som samboeren min har brukt :) super morsomt. Fant masse fint og mye var nesten ikke brukt. Åsså fant jeg maaaaaange sparkebukser, sånn med fot som er vanskelig å få tak i (har jeg ett inntrykk av) :D
Fant en heeel søppelsekk med klær som kan brukes etter en vask. må ha større plass for mer shopping.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så søte plagg! Gleder meg til å hande litt selv:D

Så fint! Men rosa.... Vet du at det blir jente?? :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Så fint! :) Jeg får arve mye fra søstern sine :) har allerede sortert det de har vokst ut av. Hun har gutt og jente :) Veldig koselig :)

Så fint! Men rosa.... Vet du at det blir jente?? :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Er ikke noe rosa nei, er hvitt og grått :) ser kanskje lyserosa ut pga bakgrunnen ;p

Er ikke noe rosa nei, er hvitt og grått :) ser kanskje lyserosa ut pga bakgrunnen ;p

Ja, på pcen ser det lyserosa og lila ut. :P

Awww.. får sommerfugler i magen av å tenke på babyklær haha! :p Har kjøpt liiitt selv, men prøver å vente til sommeren.. er så redd for at det skal gå galt også sitter jeg igjen med et lass med klær.

Awww.. får sommerfugler i magen av å tenke på babyklær haha! :p Har kjøpt liiitt selv, men prøver å vente til sommeren.. er så redd for at det skal gå galt også sitter jeg igjen med et lass med klær.

Skjønner godt hva du mener.. Men tenker slik at det vil jo klaffe etterhvert og da kan man jo ha det liggende :) Har kjøpt seng og stellebord, men venter med å skru det sammen da :)

Tenker også sånn at om det skulle gå galt og man har kjøpt noe så får man spare det.. syns man bør unne seg selv å glede seg over graviditeten og at det ikke bare skal være "hva hvis" .. selv om jeg tenker mye sånn selv.

Men å shoppe babyklær og utstyr er jo såå gøy og koselig da :D

Ja helt herlig! :D

De var fine :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her kommer jeg ikke til å kjøpe så mye før ungen er ute. Førstemann brukte str 40 den første uka og str 44 i over en mnd etter det så vil ikke risikere å kjøpe mye klær som blir ute av sesong. Med hu brukte vi og stort sett ull hele den første vinteren( født i juli), hu gulpa ikke el noe så gikk ikke så mye klær. Hadde myyye vi aldri fikk brukt

Forelsket meg helt i denne lille bjørnedressen jeg<3 Så den gikk vi til innkjøp av, str 56! Små bjørneører og en liten bjørnestump bak:D Ellers har vi kjøpt en tripptrapp-stol som vi fikk for 150 kr, og stellebord til 150 kr sammen med den, så 300,- for stellebord og tripptrapp til sammen synes vi var et kupp vi ikke kunne gå glipp av:D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    729,5 KB · Visninger: 30
  • image.jpg
    image.jpg
    608,5 KB · Visninger: 28
  • image.jpg
    image.jpg
    768,8 KB · Visninger: 27
Den bjørnedressen var så fin ❤️

Sent from my iPad using BV Forum