Innkjøp??

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen som har ikke har greid å latt være å handle noe til spira i magen da?[:D] Jeg var på kjøpe senteret i går å greide ikke dy meg igjen...vet det kanskje er litt tidlig, men var jo bare og tittet....hehe...endte med at jeg kom hjem med:

- hvitt teppe
- beige teppe
- håndkle med hette på
- 3pk med bodyer( I love dad, I love mum, stripete)
- 2 luer med I love mum and dad på

hiih kjenner følelsen! Forrige gang kjøpte eg noe heele tiden! endte opp med at eg hadde ALT for mye! fekk ikkje brukt alt, for eg fekk så mye i barselgave også...så eg hadde klær frem til snuppa var nesten 1 år!

Denne gangen er eg ganske avslappet, og orker rett og slett ikkje å styre enda[8D] gooood tid[:D] Men kikker alltid da, for synst det er kjekt å se ka dei får inn og slikt! men eg vil vente å se denne gange hva eg får, får eg jente, så har eg alt+litt til, og da blir det minimalt med innkjøp! får eg gutt, så må vi gå til innkjøp av litt gutte klær, sengeklær og diverse små ting![:)]

det skjønner jeg da...vi har gitt bort alt vi da, nesten i vertfall...har igjen en kasse med de alle fineste klærne som vi fikk i gaver og noe av det vi kjøpte selv da minstemann ble født[:D] men blir det jente denne gangen så regner jeg med att alt blir nytt uansett, for som jeg har nevnt før også så er ikke dette svangerskapet likt som da jeg gikk med guttene[:D] så blir spennende og se hva som skjuler seg i magen denne gangen...

Jeg har ikke en gang begynt å tenke på det. Det eneste jeg har tenkt på er at jeg må kjøpe ny seng til storebror. Han bruker babysenga som den i magen skal ha om alt går bra. Så vi er på utkikk etter storguttseng [:)] Men ingenting som haster. Har forresten også lurt på om jeg skal fikse en ny vogn til storebror, så lillebrøster (bror+søster=brøster) kan ta over duovogna, det er foreløpig ikke noe mer enn et korn av en tanke. Gidder ikke om han er ferdig med å sove i vogna på dagen når brøster kommer. Han bruker alltid beina sine eller manduca/meitai når vi er på tur, så vogn er litt overflødig her i huset [:)]

Har ikke kjøpt noe enda, og ikke tittet på babytøy engang. Fikk faktisk tilbake en bag med klær i 50 og 56 som min bror hadde lånt til nevøen vår, jeg har ikke tatt det opp og sett på hvor lite det er, engang...

Avventer, føler det er så lenge til, at det er vintertøy (ULL) jeg vil ha til denne, og at om det er gutt så trenger jeg ikke kjøpe noe...

kos å shoppe,vi har ikke handlet noe ennå...

jeg er fullt klar over att det er tidlig, men greier liksom ikke helt dy meg..men nå skal jeg seriøst ikke shoppe mer før etter vi har vært på UL og kanskje fått vite kjønnet [:D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

det skjønner jeg da...vi har gitt bort alt vi da, nesten i vertfall...har igjen en kasse med de alle fineste klærne som vi fikk i gaver og noe av det vi kjøpte selv da minstemann ble født[:D] men blir det jente denne gangen så regner jeg med att alt blir nytt uansett, for som jeg har nevnt før også så er ikke dette svangerskapet likt som da jeg gikk med guttene[:D] så blir spennende og se hva som skjuler seg i magen denne gangen...

har ikkje gitt bort noe, eneste eg solgt vogna mi, og det angrer eg veeldig på...for den var så fin*sukk* klarer rett og slett ikkje å kvitte meg med noen babyklær, har prøvd...men det går bare ikkje[&:] 

Men nå er det det siste babyen, ifølge sambo hvertfall. Så da får eg heller sette meg ned å ta ei skikkelig oppryddig av ka vi faktisk kan gi bort, og ka barna skal få når di blir store[:)] 

kommer til å ønske meg time til fotograf i barselgave til lille spirevipp...

ellers har vi alt:
bilstol
stellebord
seng (arver etter tanten og onklene til lille reka)[:D]
også har jeg gått til innkjøp av en del bodyer, og sokker, samt har en hente dress.
og oldemor til lille reke har alt strikket jakke. [&o]

vi har sengen eneste, men den ligger minien i nå...[:D] men tenkte vi skulle kjøpe familiekøye til babyen kommer, siden h*n da skal overta babysengen[:D] vi måtte gi bort det vi "unødvendige" av babytøy siden vi ikke har så mye lagringsplass, å så har vi en høystol/spisestol til babyen som minstemannn nå fikk på 1 års dagen sin[:D]

Har ikke tenkt på å kjøpe noe ennå[:)]

Åjada, jeg klarer ikke å dy meg!! Hehe[8D]

Har kjøpt:
*Nøstebarn ullfleecedress i 50/56 (Ser ut som den er 74 vettu for den er stoooor i str[&:])
*Brunt sett i økologisk bomull fra polarn o pyret (body og bukse)
*Nydelig hvit sparkebukse i velour (kjøpt for 1 år siden sikkert, for den var så nydelig[:)])
*Sokker med I<3MUM og I<3DAD

[:D]

ORIGINAL: Mollå

Åjada, jeg klarer ikke å dy meg!! Hehe[8D]

Har kjøpt:
*Nøstebarn ullfleecedress i 50/56 (Ser ut som den er 74 vettu for den er stoooor i str[&:])
*Brunt sett i økologisk bomull fra polarn o pyret (body og bukse)
*Nydelig hvit sparkebukse i velour (kjøpt for 1 år siden sikkert, for den var så nydelig[:)])
*Sokker med I<3MUM og I<3DAD

[:D]

bra det er flere som ikke greier og dy seg....[8D] det er jo så masse søtt da...[:D] jeg elsker alt med tekst på jeg da, syns det er så søtt, å som regel så er det hvite farger så da er det nøytrale farger[:D] *smelt*

Tror jeg venter med å kjøpe noe til jeg vet at alt går bra, og er kommet over i 2 trimester [:)] men skjønner hva du mener. Har veldig lyst å handle masse!! 

Jeg har kjøpt nøytralt sengesett[&o]
2 bodyer
en vogn leke(mummitrollet)
vognpledd(mummitrollet)
og sengesett (mummitrollet)[:-]

+ at jeg har endel jeg hamstra inn i prøve tida [X(]
Men er kjekt og ha da [:D]

Vi har det meste etter lillemor allerede, men trenger en del nye klær i små størrelser. Vi gav bort det meste opp til størrelse 68 til broren min da han fikk barn [:)]

Har hatt veldig lyst til å kjøpe en liten pysj allerede nå - vi får se hvor lenge jeg holder meg...

Back
Topp