Innkjøp til den lille..

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
... men som egentlig er til pappaen/deg?

Her har det blitt anskaffet togsett , og selv om jeg vet guttungen kommer til å ha stor glede av det med tiden, så ble det nok mest kjøpt inn fordi pappaen har lyst til å leke med det selv. Samme med legoen, er nok noen år før de kan bruke det sammen (og likevel blir det ikke ryddet bort).

Noen andre med leker som de voksne gleder seg mest over pdd?

Haha - ikke ennå. Men det der kunne vært her hos oss!! :-D

Pappaen er blodfan av lego og temmelig begeistret for togbane så startsettet er allerede plukket ut (om ikke noe bedre dukker opp) så jeg går bare og venter på at innkjøpene starter...

Kjøpte nettopp et sånn stort dukkehus på brukt-gruppe på fb, som egentlig koster 4300 kr nytt. Fikk det for 900. Da var jeg i hundre :D er jo såååå fint♡

Her er det litt omvendt. Når mannen spør hva jeg ønsker meg til bursdag eller reisegave feks så ønsker jeg meg noe til henne :D men pappaen ser stadig ting han syns ser morsom ut, som han kjøper til henne. Så koser han seg veldig når han leker med det sammen med henne

Haha - ikke ennå. Men det der kunne vært her hos oss!! :-D

Pappaen er blodfan av lego og temmelig begeistret for togbane så startsettet er allerede plukket ut (om ikke noe bedre dukker opp) så jeg går bare og venter på at innkjøpene starter...
Hehe, tenker at det sikkert kommer til ettårsdagen?

Her ble togbane tatt ut i helgen "får å se at den var hel og i orden".. haha

Kjøpte nettopp et sånn stort dukkehus på brukt-gruppe på fb, som egentlig koster 4300 kr nytt. Fikk det for 900. Da var jeg i hundre :D er jo såååå fint♡
Hehe, ja det er jo ikke bare pappaene (har akkurat funnet ut at de har Batmanduplo :D )

Så gøy at du fant det da, var det i god stand?

Her er det litt omvendt. Når mannen spør hva jeg ønsker meg til bursdag eller reisegave feks så ønsker jeg meg noe til henne :D men pappaen ser stadig ting han syns ser morsom ut, som han kjøper til henne. Så koser han seg veldig når han leker med det sammen med henne
Så koselig :)

Her er det som noe det gjelder klær. Går inn og skal finne noe til meg, kommer ut ned klær til lille...

Batmanklær :p !! Hehe.. var nok mest med førstemann, men.

Hehe, tenker at det sikkert kommer til ettårsdagen?

Her ble togbane tatt ut i helgen "får å se at den var hel og i orden".. haha

Haha - ja for det kunne jo ha skjedd noe med togbanen siden sist den var fremme hos dere ;-)

Klarer han å holde seg til ettårsdagen blir jeg imponert. Tror det klør voldsomt i fingrene etterhvert.
Dette er jo tross alt noe av grunnen til at han håpte på gutt før det ble bekreftet på oul :-)

Hehe, ja det er jo ikke bare pappaene (har akkurat funnet ut at de har Batmanduplo :D )

Så gøy at du fant det da, var det i god stand?
Må kjøpes en ny hengsel til , men det er ingen sak :) Ellers var det helt og pent med møbler og dukker til :D

Hehe, nei det er visst ikke bare pappaene. Men du skulle sett manne n her når han hadde kjøpt bilbane til E :D

Back
Topp