Innkjøp til babyen

Ok, hadde "BARE" 24 sett med klær i str 50-56 (4 av disse i str 50)
Litt mye eller? :p haha
Slik går det når besteforeldre handler, jeg handler og oldeforeldre handler :p
Får vell brukt alt 1-2 ganger da hahaha.... (Må se om noe kan byttes til str 62 tror jeg!
Wow! Vi har nesten ingenting. Kanskje 2 skift i str 50 :)

• Liker
Reactions: SMD
Hehe, kjika i kommoden i dag og har to fulle skuffer med 50-56 og 62. Må sortere igjennom og få ut det jeg ikke vil bruke på kidden. Nesten ikke kjøpt noe selv, men hentet mye brukt hos andre.

Hehe, kjika i kommoden i dag og har to fulle skuffer med 50-56 og 62. Må sortere igjennom og få ut det jeg ikke vil bruke på kidden. Nesten ikke kjøpt noe selv, men hentet mye brukt hos andre.

Vi har også fått mye brukt..:) Sparer jo mye penger sånn.

Okei, vi har ca 12 bodyer i str 56. En strømpebukse, to bukser, tre rumpere en selebukse en litt tjukk innedress og en litt tjukk dress som man kan gjerne ha hun i fra hus til bil osv. :)
Så mangler strømpebukser, ullsokker og kanskje noen bukser da. :)

Godt å lese at flere har kjøpt inn "så mye" klær. Trodde jeg hadde gått helt bananas! :D Har for det meste kjøpt klær i 56 og 62 til nå og bittelitt i 50 i tilfelle 56 blir for stort i begynnelsen. Noe på salg i 68 :) Verken jeg eller sambo var "gulpebabyer"' så kan jo være heldig at ikke lillegutt blir heller ;)

Godt å lese at flere har kjøpt inn "så mye" klær. Trodde jeg hadde gått helt bananas! :D Har for det meste kjøpt klær i 56 og 62 til nå og bittelitt i 50 i tilfelle 56 blir for stort i begynnelsen. Noe på salg i 68 :) Verken jeg eller sambo var "gulpebabyer"' så kan jo være heldig at ikke lillegutt blir heller ;)

Er jo kjekt å handle til babyen... :D

Vi har ikke kjøpt noe klær :) skal få en oversiktlig når klær fra storesøster blir lagt i kommoden som vi skal kjøpe i november. Så handler vi inn det vi mangler i november :)

• Liker
Reactions: SMD
Får satse på at dem kommer inn fort da. Er litt redd for at dem « nei det er desverre tomt» og at jeg har gått glipp av mange andre gode tilbud :/ Men vi får se
Da har jeg mottatt pakkesending på epost, endelig! Gleder meg til den kommer :D

Back
Topp