Innkjøp til babyen

Vi er så si ferdig:) mangler babycall og babygym bare. Og gjerne 1 eller 2 pyjamaser til:)

Av de store tingene er det bare bilstolen igjen, og den skal kjøpes i dag. Så da er et bare å hive seg rundt og få tak i alt annet... hjelpe megnå mye "annet" man trenger...

Bah! Flere som kjøpte Babyjogger hardbag på komplett når de var på tilbud? Det sto de var venta inn den 7 sep, men statusen er ikke endret. Chattet med dem og de sa de bare bar litt forsinka, men uten å ha en ny dato til meg. Det er jo en good stund til vi trenger den, men merker jeg tripper litt for å få den i hus.

Bah! Flere som kjøpte Babyjogger hardbag på komplett når de var på tilbud? Det sto de var venta inn den 7 sep, men statusen er ikke endret. Chattet med dem og de sa de bare bar litt forsinka, men uten å ha en ny dato til meg. Det er jo en good stund til vi trenger den, men merker jeg tripper litt for å få den i hus.
Jeg kjøpte også den! Venta kjempelenge nå, trodde den skulle komme i august :rolleyes:

Ok, hadde "BARE" 24 sett med klær i str 50-56 (4 av disse i str 50)
Litt mye eller? :p haha
Slik går det når besteforeldre handler, jeg handler og oldeforeldre handler :p
Får vell brukt alt 1-2 ganger da hahaha.... (Må se om noe kan byttes til str 62 tror jeg!

• Liker
Reactions: SMD
Får vell brukt alt 1-2 ganger da hahaha.... (Må se om noe kan byttes til str 62 tror jeg!
Jeg har 4 sett til første, og var lei meg for at jeg følte jeg ikke fikk brukt den nok før de ble for små ;)

Jeg har to store fulle plastposer med klær i str 50-56. Håper bare vi rekker å bruke noe av det..

Kjøpt alle store ting og det meste av klær (mangler et par ullbodyer og noen pysjer bare..)
Trenger å få kjøpt dyne, laken og annet småplukk. Skal ta meg en tur på Kid før 40% tilbudet på babystæsj går ut, så er resten av det jeg trenger diverse fra apoteket. Det tar jeg litt nærmere termin :)

Oooo :) hvor lenge har de tilbud? :)

Jeg kjøpte også den! Venta kjempelenge nå, trodde den skulle komme i august :rolleyes:
Får satse på at dem kommer inn fort da. Er litt redd for at dem « nei det er desverre tomt» og at jeg har gått glipp av mange andre gode tilbud :/ Men vi får se

Jeg har 4 sett til første, og var lei meg for at jeg følte jeg ikke fikk brukt den nok før de ble for små ;)

4 sett?
Det hadde jeg aldri klart meg med!
Går fort 2 sett til dagen så da må jo vaskemaskinen gå hele tiden med disse plaggene!

Nei må ha hvertfall 10 :p
Men nå var det litt vell mye hos meg da.

4 sett?
Det hadde jeg aldri klart meg med!
Går fort 2 sett til dagen så da må jo vaskemaskinen gå hele tiden med disse plaggene!

Nei må ha hvertfall 10 :p
Men nå var det litt vell mye hos meg da.
Her kunne vi bruke samme klær i 1 uke om vi ville :p haha
Frøkna her beholdt visst alt gulp o.l på innsiden/i bleia

Har kun kjøpt stellebord, åsså har vi ei vogga fra før. Men bestilte vogn i går. Ellers så har vi ingenting.

Har nesten ikke kommet i gang med handlingen i det hele tatt, men regner med å komme igang snart nå:happy: Har kjøpt bilpose på tilbud, og fire luer på salg, ellers har det ikke blitt noe handling enda. Vi har alle de store tingene som bilstol, vogn, seng med tilbehør, vugge etc. etter storesøster, så det er jo på plass. Må bare få ryddet det fram. Har jo også mye klær etter første, så føler derfor at vi har god tid foreløpig.
Om babyen hadde kommet nå skulle vi klart oss, bare fått litt bleier i hus:) blir litt shopping siden vi fikk sommerbaby forrige gang, også vil jeg ha litt nytt til den lille som kommer også:)

• Liker
Reactions: SMD
Hvor mange bodyer og strømpebukser bør man ha i str 56?
Eventuelt i str 62, er vel sikkert varierende hva str de bruker og hvor lenge.

Hvor mange bodyer og strømpebukser bør man ha i str 56?
Eventuelt i str 62, er vel sikkert varierende hva str de bruker og hvor lenge.
Jeg har kjøpt 4 strømpebukser i ull, 8 par ullsokker og kommer til å kjøpe 6-8 bukser i str 56.
Det var omtrent det jeg trengte til storesøster. Kjøp evt mer om du får en gulpebaby.

Jeg har kjøpt 4 strømpebukser i ull, 8 par ullsokker og kommer til å kjøpe 6-8 bukser i str 56.
Det var omtrent det jeg trengte til storesøster. Kjøp evt mer om du får en gulpebaby.

Okei, vi har ca 12 bodyer i str 56. En strømpebukse, to bukser, tre rumpere en selebukse en litt tjukk innedress og en litt tjukk dress som man kan gjerne ha hun i fra hus til bil osv. :)
Så mangler strømpebukser, ullsokker og kanskje noen bukser da. :)

Okei, vi har ca 12 bodyer i str 56. En strømpebukse, to bukser, tre rumpere en selebukse en litt tjukk innedress og en litt tjukk dress som man kan gjerne ha hun i fra hus til bil osv. :)
Så mangler strømpebukser, ullsokker og kanskje noen bukser da. :)
Høres bra ut :) Spe på med et par-tre strømpebukser så blir det nok bra :)

Høres bra ut :) Spe på med et par-tre strømpebukser så blir det nok bra :)

Satser på det, er ikke alltid like lett å vite hva man trenger når det er første babyen :)

Back
Topp