Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte også den! Venta kjempelenge nå, trodde den skulle komme i augustBah! Flere som kjøpte Babyjogger hardbag på komplett når de var på tilbud? Det sto de var venta inn den 7 sep, men statusen er ikke endret. Chattet med dem og de sa de bare bar litt forsinka, men uten å ha en ny dato til meg. Det er jo en good stund til vi trenger den, men merker jeg tripper litt for å få den i hus.
Jeg har 4 sett til første, og var lei meg for at jeg følte jeg ikke fikk brukt den nok før de ble for småOk, hadde "BARE" 24 sett med klær i str 50-56 (4 av disse i str 50)
Litt mye eller?haha
Slik går det når besteforeldre handler, jeg handler og oldeforeldre handler![]()
Får vell brukt alt 1-2 ganger da hahaha.... (Må se om noe kan byttes til str 62 tror jeg!
Jeg har to store fulle plastposer med klær i str 50-56. Håper bare vi rekker å bruke noe av det..Ok, hadde "BARE" 24 sett med klær i str 50-56 (4 av disse i str 50)
Litt mye eller?haha
Slik går det når besteforeldre handler, jeg handler og oldeforeldre handler![]()
Får vell brukt alt 1-2 ganger da hahaha.... (Må se om noe kan byttes til str 62 tror jeg!
Kjøpt alle store ting og det meste av klær (mangler et par ullbodyer og noen pysjer bare..)
Trenger å få kjøpt dyne, laken og annet småplukk. Skal ta meg en tur på Kid før 40% tilbudet på babystæsj går ut, så er resten av det jeg trenger diverse fra apoteket. Det tar jeg litt nærmere termin![]()
Får satse på at dem kommer inn fort da. Er litt redd for at dem « nei det er desverre tomt» og at jeg har gått glipp av mange andre gode tilbud :/ Men vi får seJeg kjøpte også den! Venta kjempelenge nå, trodde den skulle komme i august![]()
Jeg har 4 sett til første, og var lei meg for at jeg følte jeg ikke fikk brukt den nok før de ble for små![]()
Her kunne vi bruke samme klær i 1 uke om vi ville4 sett?
Det hadde jeg aldri klart meg med!
Går fort 2 sett til dagen så da må jo vaskemaskinen gå hele tiden med disse plaggene!
Nei må ha hvertfall 10![]()
Men nå var det litt vell mye hos meg da.
Har kjøpt bilpose på tilbud, og fire luer på salg, ellers har det ikke blitt noe handling enda. Vi har alle de store tingene som bilstol, vogn, seng med tilbehør, vugge etc. etter storesøster, så det er jo på plass. Må bare få ryddet det fram. Har jo også mye klær etter første, så føler derfor at vi har god tid foreløpig.Samme herHer kunne vi bruke samme klær i 1 uke om vi villehaha
Frøkna her beholdt visst alt gulp o.l på innsiden/i bleia
Jeg har kjøpt 4 strømpebukser i ull, 8 par ullsokker og kommer til å kjøpe 6-8 bukser i str 56.Hvor mange bodyer og strømpebukser bør man ha i str 56?
Eventuelt i str 62, er vel sikkert varierende hva str de bruker og hvor lenge.
Jeg har kjøpt 4 strømpebukser i ull, 8 par ullsokker og kommer til å kjøpe 6-8 bukser i str 56.
Det var omtrent det jeg trengte til storesøster. Kjøp evt mer om du får en gulpebaby.
Høres bra utOkei, vi har ca 12 bodyer i str 56. En strømpebukse, to bukser, tre rumpere en selebukse en litt tjukk innedress og en litt tjukk dress som man kan gjerne ha hun i fra hus til bil osv.
Så mangler strømpebukser, ullsokker og kanskje noen bukser da.![]()
Høres bra utSpe på med et par-tre strømpebukser så blir det nok bra
![]()