Innkjøp til baby

Vi skal kjøpe vogn og bilstol nytt tenkte vi:)
Skal ha en stokke trailz.

Men bilstol aner jeg ikke, noen tips? ♥️

Det er en
Emmaljingo Edge Duo vogn, understell heter Deluxe.

Dette er en modell de har hele tiden, men dette understellet går ut og 2020 modellen er litt annerledes, mer plastikk og litt mindre kurv under.
Jeg ønsker store hjul, og ikke bevegelige. Vi går mye på grusveg og på hytta på fjellet.

Den koster 8000kr på den lokale butikken nå (tilbud),men jeg følger samtidig med på Finn, om det dukker opp en bra en der til redusert pris, (fargen er ikke viktig, bare den er nøytral)
Vis vedlegget 309738

Fin vogn :-) Lurt med faste hjul på grusveg. Jeg har prøvd å lese meg opp på ulike vogner, men synes det er vanskelig å finne ut hva som passer best i jungelen av merker.

Ja, det er veldig vanskelig!
Hehe, dette er fordelen med å være sist i vennegjengen med å få barn, at vi har prøvd de andres utstyr og hørt og erfart via dem hva som funker og ikke ;)

Men av en eller annen grunn bare vet jeg hva jeg vil ha av barnevogn. Jeg bare vet at jeg vil ha store og stive hjul, jeg får noia av de små hjulene som vrir seg.
Jeg vet at det er supert for mange, men ikke til mitt bruk.

Tenk mye på hva du trenger vogn til, hvor går du turer?
Går du mye på kjøpesenter? Plass i bilen?
Vil du ha en liten vogn?
Større vogn, som barnet kan sove i på dagtid?
Hva er dine behov og ønsker. Prøv deg frem i butikken :)

Har en god del fra før etter vår datter på 2 år , og ikke solgt noe tidligere. Blir det gutt så selger vi nok det meste av jenteklærne for å slippe å ha for mye i huset og kjøper en del nytt med klær og ytterklær. Er det jente så slipper vi å kjøpe mye. Kanskje litt nye klær i blant.
Utstyr har vi en del av også( vognposer, bilstolposer etc , men vil ha en ny vippestol , bæresele og vogn ❤️☺️

Vi har ikke kjøpt noe enda. Skal på TUL lørdag i neste uke og om alt ser bra ut tenker jeg da å feire med et kjønnsnøytralt plagg. Da er jeg 12+1 :happy: Ellers tenker jeg at vi etter uke 12 må ut i butikker for å finne ut hvilken vogn og bilstol vi skal ha. Skal følge med på om det blir noen gode tilbud på Black Friday feks :happy:

Vi skal kjøpe vogn og bilstol nytt tenkte vi:)
Skal ha en stokke trailz.

Men bilstol aner jeg ikke, noen tips? ♥️
Prøv den i bilen så du vet den passer. Mulig at nyfødtstolene er relativt like, men det er viktig at den har riktig helling i bilen deres for å sikre frie luftveier for baby.

Vi skal ha en BeSafe, siden det er den vi har hatt til de andre to (må ha ny da)

Har kjøpt to bodyer for å feire TUL :) Uten om det er planen å vente til etter jul og OUL. Må også gå gjennom å se va vi har fra hun på 3,5 år Noe har vi liggende enda.

Har det meste liggende etter hun som ble født i fjor. Om det blir gutt må jeg sikkert supplere litt, men erfaringsmessig så fikk vi utrolig mye, så sist var det begrenset hva vi trengte å kjøpe inn selv. Venter og ser om jeg føler vi mangler noe tenker jeg. Denne blir jo født på en annen årstid, så mulig det melder seg litt andre behov jeg ikke har tenkt på enda :-)

Håper å finne noen kupp på Black Friday :) Har en del klær etter gutten, så spørs jo litt på kjønn selvsagt. Mamma skal få strikke litt, men ønsker å vite kjønn først :) Vogn, bilstol og slikt må handles inn etter hvert :)

Vi kommer nok til å vente til etter OUL. Vi har ingenting og må ha dobbelt opp av alt :nailbiting: Kommer til å kjøpe noe brukt også.

Back
Topp