Innkjøp og vindusshopping

Har det meste av utstyr fra førstemann, trenger egentlig bare en seng og en stokkestol til, ellers er vi i boks. Har USANNSYNLIG mye klær fra førstemann, så håper sånn sett det blir en jente til.

Er det noen som vet om det er helt slutt på tilbud på Stokke? Må ha en ny stokke steps. Elsker den stolen!

Største kjøpet er vell Leander vugga:Heartred som jeg gleder meg så til å pynte på! Ellers er det kjøpt inn litt nøytrale mini klær med tantene og en rangle. Blir nok mer innkjøp så fort vi får vite kjønnet til Mini:Heartpink:Heartblue

Vi har kjøpt vogn og bilstol. Kom over et knalltilbud og sparte ca 5000kr på å handle nå. Følger med på finn og kjøps-/salgsgrupper på facebook for stellebord, seng etc. Vi er prisbevisste og vil handle en hel del brukt. Klær osv venter vi med til etter oul i neste uke, da blir det nok noen plagg i enten rosa eller blått:D Jeg vindusshopper en hel del og kløøør i fingrene etter å handle, mannen er helt opgitt:hilarious:

Kjøpt 2 dyner, 2 sengesett, 2 laken til vugge og teppe.
Alt i nøytrale farger siden vi ikke vet kjønn enda..

Jeg og sambo har vindusshoppet endel utstyr for å sjekke priser og finne ut hva vi vil ha i den jungelen, så kan vi følge litt med på om noe av det dukker opp på tilbud :D Bestilte litt babytøy i går og gleder meg til å få det i hus!

Vi har masse jenteklær og utstyr etter samboers to jenter og min jente og så har jeg arvet gutteklær av ei venninne, så har en hel masse både rosa, blått og nøytralt :) Skal kjøpe vogn og Stokke sleepi etterhvert. Følger med på Finn.no o.l :)

Back
Topp