Innkjøp og vindusshopping

Bamsemin

Glad i forumet
Har noen av dere begynt med innkjøp av babyting? Klær, leker eller utstyr? Jeg har så lyst til å kikke, men vil vente til hvertfall etter oul :) Jeg og mamma var på kjøpesenter for litt siden og vi måtte skjerpe oss sååå for å ikke løpe løpsk i barneavdelingen på klesbutikken! Det er vanskelig når man ser så mange søte og små sokker!!!! Andre som klør etter å kjøpe et aldri så lite plagg?

Jeg er igrunnen veldig avslappet til akkurat det der... hadde trodd jeg skulle klø i fingrene, men jeg gjør faktisk ikke det enda, enda jeg er 16+4 nå :-P Har ikke kjøpt en eneste ting. Men kanskje etter OUL :-) At det da blir litt mer virkelig :-)

Det klør veldig her! Har en del klær, og merker at det jeg klør aller mest etter er å bestille tøybleier!
Gleder meg til vogn og annet utstyr også da, og hvis vi får vite kjønnet kan det hende jeg sniker meg innom klesbutikkene en tur også :rolleyes:

Men jeg elsker å vindusshoppe, og hver gang jeg er i nærheten av barneutstyrsbutikker så går jeg inn og drømmer :D

Det klør veldig her! Har en del klær, og merker at det jeg klør aller mest etter er å bestille tøybleier!
Gleder meg til vogn og annet utstyr også da, og hvis vi får vite kjønnet kan det hende jeg sniker meg innom klesbutikkene en tur også :rolleyes:

Men jeg elsker å vindusshoppe, og hver gang jeg er i nærheten av barneutstyrsbutikker så går jeg inn og drømmer :D

Jeg har allerede kjøpt masse tøybleier, og 2 åringen får kjøre dem inn[emoji23][emoji108]

Utenom det har jeg kjøpt vogn, bedside crib, nest... men klær ol venter jeg med til etter oul. Men fysj som jeg gleder meg! :D

Hehe hadde vel ikke vært så farlig å kjøpe noen sokker da :) jeg har kjøpt en sparkebukse... Nydelig beige en:)

Jeg følger hele tiden med på diverse kjøp og salg-sider for barneklær på facebook og på finn. Kommer jeg over noen kupp så slår jeg til, så har en del nøytralt i forskjellige størrelser. Kjøpte også litt på nyttårssalget, blant annet på Reima..litt ull og vinterdress faktisk.
Vindusshopper også..Både vogn og klær [emoji6] Og følger med på finn på priser på stellebord, vogner og senger. Er veldig prisbevisst, betaler sjeldent full pris på noe, så liker å følge med.
At jeg ennå ikke har vært på OUL f.eks bryr jeg meg ikke om. Kan alltids selge det. Folk er gale etter kvalitetsklær og betaler mye [emoji6]

Jeg har kjøpt babycall [emoji2] mest fordi den var på tilbud nå. Prøver å følge med når tilbudene er fremover, slik at ikke alt blir for dyrt. [emoji4]

Det klør veldig i fingerene, men vil vente til vi ser kjønn på ultralyden. Har spart på alt fra førstemann, så hvor mye nytt vi trenger kommer an på kjønnet :)

Vi har kjøpt to nydelige bodyer og bukser på salg, en elektrisk vippestol som jeg kom over på Facebook, fått seng og litt småting og venter bare på at prisen blir såpass lav på bilstolen og vognen jeg vil ha:-) syns det er så hyggelig å kjøpe, særlig siden det er vår første i lag. Men har ikke kjøpt noe på fullpris enda, kun hvis jeg kommer over noe som er for bra til å gå forbi:-p

Jeg kjøpte et nøytralt babyteppe, da det var på tilbud :) Ellers har jeg holdt meg til å planlegge litt av hva vi trenger, og vindusshoppe litt på nettet. Men det er nok ikke så lenge til vi begynner så smått med innkjøp, slik at vi kan spre utgiftene utover et halvt år, fremfor å kjøpe alt sammen på en gang i mai/juni.

Jeg har allerede kjøpt masse tøybleier, og 2 åringen får kjøre dem inn[emoji23][emoji108]

Utenom det har jeg kjøpt vogn, bedside crib, nest... men klær ol venter jeg med til etter oul. Men fysj som jeg gleder meg! :D
Herlig, jeg har sett så mange søte, men klarer ikke å forsvare innkjøp av dem så tidlig, siden mitt barn er syv år :p
Oi da har du kjøpt ganske mye, det er vel ikke mye annet du trenger da

Ja det har jeg helt glemt av, men jeg pleier jo også å følge med på salgsgrupper på fb. Har kjøpt to nusselige babysengesett, og så har jeg kjøpt en bobledress i strl 6-12 mnd, så den kommer til å passe bra første vinteren :) Så der kan man finne mye fint og billig. Men enkelte ting vil jeg ikke kjøpe brukt, blant annet vogn. Bilstol har vi allerede kjøpt, den ville vi også ha ny.

Det var litt morsomt sånn helt i starten av graviditeten for da glemte jeg litt at jeg var gravid så da var jeg ikke så interessert i å gå og se på klær! Men nå begynner det jo å føles mer og mer virkelig og det blir sikkert enda mer virkelig etter oul, så begynner å bli litt klar for å "gjøre noe" liksom :-P Men med tanke på utstyr som vogn og sånt er det jo sikkert lurt å hvertfall planlegge og budsjettere litt. Så kanskje jeg bare skal begynne med det :)

Herlig, jeg har sett så mange søte, men klarer ikke å forsvare innkjøp av dem så tidlig, siden mitt barn er syv år :p
Oi da har du kjøpt ganske mye, det er vel ikke mye annet du trenger da

Nei det neste store blir vel bilstol og vippestol :p hehe. Og så må jeg ha bæresjal! :D
Er kjekt å kjøpe litt, men har egentlig bare kjøpt det fordi jeg kom over det til en billig penge :)

Nei det neste store blir vel bilstol og vippestol :p hehe. Og så må jeg ha bæresjal! :D
Er kjekt å kjøpe litt, men har egentlig bare kjøpt det fordi jeg kom over det til en billig penge :)
Ja det er akkurat derfor vi har kjøpt bilstol så tidlig også :)
Føler vogna skiller seg ut i pris blant resten, ellers ligger alt vi skal ha på mellom 1000-1600 kr

Har enda ik kjøpt nokka som helst.. har løst men finn liksom ingen ting og når æ kansje finn nokka så klarer æ ik å kjøp for æ e redd på jinxe d:oops: æ får vente etter ultralyd :) ska ha d meste brukt utenom bilstol og vogn, så følger mye med på salgs sidene på facebook.

Har litt fra førstemann enda, men siden det er tvillinger så vil jeg ha en del like klær osv, vet ikke kjønn enda men har kjøp to bukser, en nattdrakt og en lue til hver i nøytrale farger, lammeskinn og bilstoler siden det var tilbud[emoji1]

Alt av utstyr har vi etter storebror.
Så her blir det litt klær om det er gutt, mye klær om det er jente:)

Så må vi også kjøpe en babycall til, har neonate så kan bare koble den andre.

Back
Topp