Innkjøp av utstyr

Tenker det er perfekt å handle når som helst mellom OUL og fødsel, så lenge formen er god.
Veldig enig! Og så må man huske på at man aldri vet hvordan formen er den siste tiden, så det er greit å ikke vente helt til de siste par ukene ;)

Og klær pleier man ofte å få en god del i gave, som regel i str. 56, 62 og 68, så man trenger ikke å handle inn full garderobe til den lille, så lenge man har en del basisplagg :happy119 Og butikkene stenger jo ikke når man har født, så enten kan man sende mannen/mor/svigermor/søsken/venninner på butikken om det er noe man MÅ ha som man ikke har kjøpt inn om man ikke er i form selv, eller ta seg en tur på butikken når formen tillater det :)

Har ikke begynt med noe ennå, og venter nok en stund til. April, kanskje, eller noe? Vi har god tid :) Også er det jo litt kjedelig å være ferdig med alt når det er så lenge igjen ;)

Vi har kjøpt vogn, tripp trapp stol og new born sete ;) Her må vi rydde å kaste masse før vi kan begynne på barne rommet.

Her er bilstolen og vogna i hus. Har masse klær og stellebord fra de andre liggende. Er bare senga som ikke er i hus enda, side vi lånte av søstera mi sist og mannen ønsker at vi kjøper egen denne gangen.... Så får se hva det blir til.... Har både gutteklær og jenteklær og masse nøytralt liggende, så her er vel kommoden nesten ful før barnet er født :p Kjøpte ny tripp trapp rett for jul brukt da, så den har 6 åringen tatt i bruk, men babyen blir nå ikke bruke den for rundt 5-6 mnd. Har også en slik stol som jeg satt i som barn som jeg liker best og bruke frem til barnet er 1 år, er vel de stolene som heter Sofus i dag. Mere kompakt en Tripp trappen etter min mening :)

Kjøpt vogn m. Sitte og liggedel, bilstol (Brio Primo) m. Isofix base, Bæresele fra BabyBjørn, ammepute, dyne og pute, sengetøy, stellebordspute og reiseseng :D Kjempe fornøyd med å ha kommet så langt allerede. Så fort jeg har vært på OUL skal jeg kjøpe litt klær, men venter nok med det meste til vi skl til Florida om åtte uker :D

Skal også få kjøpt BabyBjørn vippestol, bæresjal, badebalje, seng og div om ikke så lenge :D

Vil bare komme med et supert triks til dere som skal ha barnevogn i gangen/stua. Jeg har kjøpt badehetter til å sette på hjula isteden for å kjøpe dyre hjultrekk. Kjempe smart for da slipper du å vaske gulvet for hver gang du ruller inn:)

Vi har stellebord, badebalje, vippestol, høystol fra han kan sitte selv og vogna er på vei i posten :) Resten får vi kjøpe inn etterhvert :)

Har ikke handla noe enda. Må se om det går bra først.

Vil bare komme med et supert triks til dere som skal ha barnevogn i gangen/stua. Jeg har kjøpt badehetter til å sette på hjula isteden for å kjøpe dyre hjultrekk. Kjempe smart for da slipper du å vaske gulvet for hver gang du ruller inn:)

Kjempe lurt, takk for tips :) Det tror eg skal gå til innkjøp av for og ha da vogna skal inn fra veranda :) Har stor yttergang så vogna bli nok stående mest der for der e det varmekabler for og tine snøen av hjulan og tørke veske av hjulan :)

God ide

Jeg tenker å kjøpe *en stor ting* i mnd, siden jeg ikke har noe fra før :-) Har allerede kjøpt Leander vugge, maxicosi bilsete, seng, og så skal jeg bestille vogn og hente stellebord :-) Kommer også til og begynne med barnerommet nå, mens jeg ennå er i fin form, vet jo aldri om bekkenløsning plutselig slår inn ;-)

Har bilsete, lekegrind, stellebord, vippestol, to slik som leker henger over babyen ( babym?) fra sønnen min. Så denne gangen vil jeg kjøpe ny vogn, så eldre vognen som står her til bhg bruk :) så må ha seng/sengetøy og klær også :)

Back
Topp