Innkjøp av babyutstyr

Jeg bare tenker at mannen får ansvaret for storesøster... Og da er det greit at jeg og baby får sove om morgenen når de står opp og skal på jobb og i barnehage.

Jeg kan vel ha stellebord oppe også da. Kan skifte i senga også. Men må være obs på at sengetøyet ikke blir skittent :p

Mye å ta stilling til. Blir forvirret bare av å tenke på det :p

Men deilig at dere har så mye plass da :happy:
Du merker nok fort hvilken løsning som fungerer best!!

Men deilig at dere har så mye plass da :happy:
Du merker nok fort hvilken løsning som fungerer best!!
Ja det er ikke plassen det står på. Har fem soverom totalt. Men kunne hatt bedre planløsning da. Altså iallfall tre soverom i en etasje for eks. Men men... Får ikke gjort noe med det :) skal ikke klage da. Vi er heldige som har enebolig nå. Forrige gang bodde vi i en liten leilighet.

Vi har jo det meste allerede, men sist hadde jeg litt panikk når vi var to mnd unna termin. Da måtte jeg kjøpe inn en del, for jeg fikk helt angst for at babyen skulle komme og vi ikke hadde bilstol og seng og sånt [emoji14]

Jeg er litt redd for at bekkenløsningen skal bli såpass mye værre at jeg ikke kan være med å handle til nyåret, så her tenker vi bare vente med det meste til uke 24 og så tar vi det derfra. Satser på å være helt klar ila januar jeg.. Har handlet litt på tilbud allerede da :)

Finnes masse fint tøy av ull - det har jeg kjøpt en del av :)

Jeg synes det er tortuuur å vente til januarsalg og for å se hva vi evt. får i julegave. Ville helst hatt alt klart og på stell allerede nå. Men jeg er ikke en tålmodig sjel ;-)

Jeg synes det er tortuuur å vente til januarsalg og for å se hva vi evt. får i julegave. Ville helst hatt alt klart og på stell allerede nå. Men jeg er ikke en tålmodig sjel ;-)
Jeg har nesten alt klart, haha! :p Mangler stellebord, voksipose, madrass til sengen og andre småting som kremer og oljer, men har kjøpt resten! :D

Back
Topp