Innkjøp av baby produkter.

Vi bruker også tøy, så jeg kjøpte bleier når jeg fant et godt tilbud i sommer. Oljen jeg bruker som sminkefjerner er forsåvidt god til nyfødtvask også, så dermed har jeg faktisk det vi trenger til det første året. Salve tror jeg ikke blir nødvendig så lenge vi har permisjon og tid til å la tassen ligge uten bleie en del.
 
Er hysterisk på å ha alt klart selv. Var vel derfor trangen var så stor at jeg bare MÅTTE kjøpe en bleie pakke :p
Når pakket du fødebagen? Jenta di ble jo født noen uker før termin om jeg husker rett?

Det var jo lurt! :) hvilket merke kjøpte du?

Jeg har faktisk glemt helt av de gratispakkene! :eek: også får man jo gratis bleie bøtte av barnas hus i tillegg :)
Jeg pakket den i uke 35 om jeg ikke huske heeelt feil :) ja, hun kom 38+3, så er glad jeg pakket når jeg gjorde. Godt å ha den klar :D

Jeg kjøpte NAN sin, men etter 2 uker med hard mage på jenta, så skiftet vi til Hipp sin, og hun ble en helt annen unge, og magen ble fin ♡ Så kjøper nok den igjen! Har hørt flere som sier NAN sin er hard for magen til de små. :)
 
Er hysterisk på å ha alt klart selv. Var vel derfor trangen var så stor at jeg bare MÅTTE kjøpe en bleie pakke :p
Når pakket du fødebagen? Jenta di ble jo født noen uker før termin om jeg husker rett?

Det var jo lurt! :) hvilket merke kjøpte du?

Jeg har faktisk glemt helt av de gratispakkene! :eek: også får man jo gratis bleie bøtte av barnas hus i tillegg :)
Jeg pakket den i uke 35 om jeg ikke huske heeelt feil :) ja, hun kom 38+3, så er glad jeg pakket når jeg gjorde. Godt å ha den klar :D

Jeg kjøpte NAN sin, men etter 2 uker med hard mage på jenta, så skiftet vi til Hipp sin, og hun ble en helt annen unge, og magen ble fin ♡ Så kjøper nok den igjen! Har hørt flere som sier NAN sin er hard for magen til de små. :)
 
Sist kjøpte jeg da permisjonen min startet. Tenker jeg gjør det samme nå.
 
Mannen har lagt sin elsk på Burts Bees, er ikke det et ålreit merke?
Han har vært borte og luktet hver gang vi har vært på Babyshop :)
 
Faktisk har jeg funnet ut at jeg vil være tidlig ute med innkjøp av ting denne gangen. Er student og har masse å gjøre i høst og eksamener rett før jul, i tillegg til at julegaver skal kjøpes.. nå ble jeg stressa kjente jeg haha :smiley-ashamed008

Må kjøpe
- masse bleier og våtservietter (for det går det MASSE av)
- en god babyolje til bading og en god/fet krem
- salve til brystvorten (bare å forberede seg på ømme nipples haha)
- vaskekluter og gulpekluter
- vippestol
- ammepute
- ammetopper/bh-er

Har kjøpt
- to flasker
- en smokk og sånn for å feste smokken med i bodyen
- koseklut/bamse som storesøster passer på til lillesøster kommer <3
- bilstol besafe izi sleep
- barnevogn emmaljunga city cross

Får av andre
- Babynest
- Strikket hentesett
- Strikket bilstolpose i mariusmønster :)
 
Mannen har lagt sin elsk på Burts Bees, er ikke det et ålreit merke?
Han har vært borte og luktet hver gang vi har vært på Babyshop :)
Jeg er veldig glad i Burts Bees. Var baluba om det merket for noen uker siden her. Grunnet et allergen som heter limonene i den. Forskjellen er stor når det er naturlig eterisk olje og når det er tilsatt som parfyme. Etter loven er de pliktet til å putte limonene i ingredienser/innhold uavhengig om det er rent naturlig eteriske oljer eller i de minste mengder..
 
Jeg er veldig glad i Burts Bees. Var baluba om det merket for noen uker siden her. Grunnet et allergen som heter limonene i den. Forskjellen er stor når det er naturlig eterisk olje og når det er tilsatt som parfyme. Etter loven er de pliktet til å putte limonene i ingredienser/innhold uavhengig om det er rent naturlig eteriske oljer eller i de minste mengder..
Og hva er det i Burts Bees da? Naturlig eterisk olje eller parfyme?
Og er det egentlig noen stor greie?
 
Har nesten ikke kjøpt noe enda vi. Bortsett fra en del klær :)
 
Står at man mottar babypakken fra libero 2 måneder før termin. Får jeg den i posten? Har Kiwi rett ved meg og har mer lyst å hente den nå :p haha :)
 
Står at man mottar babypakken fra libero 2 måneder før termin. Får jeg den i posten? Har Kiwi rett ved meg og har mer lyst å hente den nå :p haha :)
Tror man får et hentebevis to måneder før. Jeg hentet apotek 1 sin i dag :)
 
Back
Topp