Innkalt til samtale på NAV? Flere?

Snackshvalen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Fikk just en sms fra mitt NAV kontor vedrørende søknaden min ifht foreldrepenger, hvilket jeg har fått innvilget for ca to uker siden og beløp osv er vedtatt og behandlet. Men i sms'en skriver de at jeg skal ta med kontoutskrift for hele januar 2015 og familiens budsjett på dette møtet! Flere som har fått slike hendvendelser fra NAV?
Begynte å lure veeeeeldig jeg nå:/:O

Hmm.. så rart.. ikke hørt om no sånt jeg..

Så rart?! Jeg tror faktisk jeg hadde nektet, hva har de å granske i min personlige økonomi?

Kalt inn feil person? Ville ringt og hørt!

Fikk just en sms fra mitt NAV kontor vedrørende søknaden min ifht foreldrepenger, hvilket jeg har fått innvilget for ca to uker siden og beløp osv er vedtatt og behandlet. Men i sms'en skriver de at jeg skal ta med kontoutskrift for hele januar 2015 og familiens budsjett på dette møtet! Flere som har fått slike hendvendelser fra NAV?
Begynte å lure veeeeeldig jeg nå:/:O

Hørtes merkelig ut! I tillegg stusser jeg på at du har fått det på sms.. Noen som tuller med deg?

Høres veldig rart ut, kanskje greit å ringe å spørre om de har sendt feil.

Nei, det har jeg aldri høry om.
Jeg hadde ringt for å høre hva det gikk ut på :)
Kalt inn feil person? Ville ringt og hørt!
Høres veldig rart ut, kanskje greit å ringe å spørre om de har sendt feil.
Har akkurat ringt! Å det viser seg utfra meldingen jeg fikk at den er sendt fra en NAV behandler på Koppang som slettes ikke har noe med min søknad å gjøre!
Så det hele er en misforsåelse mente ho jeg prata med at de hadde sendt til feil person ja, virka jo rimelig spesielt å møtte møte på NAV Koppang, når jeg sogner til Tr.heim:) hihihi
Spøkte litt med at det hadde vært gøy med tur da;)

Har akkurat ringt! Å det viser seg utfra meldingen jeg fikk at den er sendt fra en NAV behandler på Koppang som slettes ikke har noe med min søknad å gjøre!
Så det hele er en misforsåelse mente ho jeg prata med at de hadde sendt til feil person ja, virka jo rimelig spesielt å møtte møte på NAV Koppang, når jeg sogner til Tr.heim:) hihihi
Spøkte litt med at det hadde vært gøy med tur da;)
Så flott det ordnet seg! :-) kjedeligmed sånne ting og greit å få det klarlagt raskt ;-)

Så bra du fikk svar på dette, hørtes jo veeeeldig merkelig ut:D

Back
Topp