Innkalt til operasjon

irisak

Forelsket i forumet
Jeg var på sykehuset i Molde i vår pga. at det er noe rart med livmora mi. Ville vite om det har noe betydning mtp. å bli gravid igjen. De så ingenting rart på UL, og ville kontakte meg når de fikk papirene fra St.Olavs. Senere fant jeg epikrisen fra keisersnittet hvor det står hva som er feil med livmora. Viste det til legen, og han sa at det ikke har noe å si. Så ble jeg gravid da, og var nettopp på UL på Kristiansund sykehus. Gynekologen der sa også at dette med livmora ikke har noen betydning.
Så - fikk jeg plutselig et brev idag fra Molde sykehus hvor de kaller meg inn til operasjon av livmora i oktober! Help..?
Venter på at legen der skal ringe meg opp. Bekymra :/

men du kan jo ikke bli operert mens du er gravid....[:-]hmm..det var rart..

Kan det være litt kluss i systemet? At de ikke vet at du er gravid nå? Hørtes rart ut å operere livmora mens du er gravid! Er det noe alvorlig?

Merkelig[8|]
Ble litt spent på om du har hørt noe mer...

Legen ringte meg i ettermiddag. Greia er at jeg har vært på ett sykehus for å sjekke disse livmorgreiene, og valgte et annet fødesykehus. Så sykehusene vet ikke hva det andre sykehuset vet. På en måte. Sånn er det å bo på landet :)
Uansett, legen forklarte at de bare ville inn kirurgisk for å se hvordan det ligger an, siden de ikke så godt nok på UL. Livmora mi er litt rar, det er noe med at formen er uvanlig eller noe. Men - når jeg fortalte at jeg var gravid sa de hovedsaklig at vi bare dropper det. Skjønner ikke helt greia ennå egentlig, men jeg får bare glemme det så går det sikkert bra ;) Puh.

Back
Topp