Innkalling til UL..?

JanneJenta78

Forumet er livet
Hei, hvordan fikk dere innkalling til UL? (Dere som har fått). Var til førstegangsktr. hos legen 7.6..da sa legen at han skulle sende bestilling til UL. Får man brev fra sykehuset eller? Helt grønn jeg..og jeg syntes jeg fikk så dårlig info hos legen [&:] Vet ikke når jeg skal til neste legesjekk engang..satte ikke opp ny time eller noe..*Sukk* Når var dere på 2.sjekk?

Takk for svar!![:)]

*frustrert*

I mitt første svangerskap så var jeg til lege i uke 12 og Ul i uke 18 deretter så var jeg hos jordmor ca uke 22-24.
Men jeg tror det er litt forskjellig praksis rundt omkring!

Jeg var til lege i uke 6 og i uke 11 og no skal jeg tilbake i uke 13, men det er forde han fant ikke hjertelyden sist og han vill høre den før han drar på ferie. skal også til jordmor i uke 15.Men tror jeg får så ofte kontroll pga jeg hadde en operasjon (fjernet litt av livmorhalsen pga grove celleforandringer) i mars... skal ikke på ul før jeg går inn i min 20 uke. Men jeg skal på kontroll etter operasjonen når jeg er 16 uker på vei og da skal jeg spørre om jeg kan få en ul ( selv om den kontrollen ikke har noe med svangerskapet og gjøre)[:D]

Takk for svar! [:)]

Back
Topp