Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har også fått brev for en stund siden. Skal på ultralyd den 7 mai. Gleder oss mye!.. Blir spennende å se om det er en, to eller tre der inni! Hehe.. Bare 11 dager til vi skal til jordmor å høre hjertelyden [:)]
Jeg skal også til jm i uke 16, den 16 april[:D] og ul 7 mai[:D][:D] I brevet sto det at han hadde 3D og hvis vi ønsket kunne vi ta med DVD slik at alt ble på film [:D][:D]
JOHOOO!! Glede meg altså!!
Jeg skal også ta med meg en dvd plate, så di spiller det inn der. Minne for livet! [:)] Så skal jeg kjøpe bilder.. Gleder meg så utrolig mye! Spennende å se om det er flere enn en der inni. Hehe..
jeg skal til ul den 3 mai, men jeg regner med det blir en liten ul hos gynekologen den 12 april og. hun sjekker som oftest tilstanden når jeg er der.[;)][;)][;)]
har ikke fått time enda til ultralyd løper i spenning til postkassa vær gang men ikke noe ultralyd enda[:(][:(][:(][:(] håper den kommer snart at ikke de har glemt meg eller noe... har ikke hørt hjertelyd jeg heller var hos legen i uke 11 å da sa han at det ikke var vits for vi hørte garrantert ikke noe alikevel.
men har fått time til jordmor den 27 april det gleder jeg meg litt til hihi kanskje jeg får høre hjertelyd da...[:)][:)][:)]