innkalling til UL

mayamy

Gift med forumet
Endelig kom brevet i postkassa.. fått ultralyd time..joohoooo..
men ikke før 4.juni da.. det er jo såååå lenge til..
Verker jeg..hehe

Jeg har også fått brev for en stund siden. Skal på ultralyd den 7 mai. Gleder oss mye!.. Blir spennende å se om det er en, to eller tre der inni! Hehe.. Bare 11 dager til vi skal til jordmor å høre hjertelyden [:)]

Har fått time til UL jeg også, men i mitt sløvsinn så har jeg klart å legge det på et fryktelig lurt sted, finner det ikke igjen [:@]

Husker godt at jeg og venninen min måtte le godt da det stod: Om det er noe du lurer på kan du ringe oss tirsdag eller torsdag 8.00-8.30 [:D]

Får vel stille vekkerklokka og be om en nytt brev....[:)]

Har du fått hørt hjertelyden før? Tror kanskje vi får høre det hver gang. Håper i allefall det [:)]

Jeg skal også til jm i uke 16, den 16 april[:D] og ul 7 mai[:D][:D] I brevet sto det at han hadde 3D og hvis vi ønsket kunne vi ta med DVD slik at alt ble på film [:D][:D]
JOHOOO!! Glede meg altså!!

Jeg skal også ta med meg en dvd plate, så di spiller det inn der. Minne for livet! [:)] Så skal jeg kjøpe bilder.. Gleder meg så utrolig mye! Spennende å se om det er flere enn en der inni. Hehe..

har ikke fått innkallelse..[8|]

men har hørt hjertelyden da.. hos legen:)

jeg skal til ul den 3 mai, men jeg regner med det blir en liten ul hos gynekologen den 12 april og. hun sjekker som oftest tilstanden når jeg er der.[;)][;)][;)]

skal til UL 30 april.. glede mæ:)) det blir arti arti.. lege på torsdag som kommer, hjertelyd da kansje?? :))

Jeg skal på ul i dag. Gru gleder meg......

Jeg har ikke fått time til ultralyd ennå, og jeg har ikke fått høre hjertelyd ennå.

har ikke fått time enda til ultralyd løper i spenning til postkassa vær gang men ikke noe ultralyd enda[:(][:(][:(][:(] håper den kommer snart at ikke de har glemt meg eller noe... har ikke hørt hjertelyd jeg heller var hos legen i uke 11 å da sa han at det ikke var vits for vi hørte garrantert ikke noe alikevel.
men har fått time til jordmor den 27 april det gleder jeg meg litt til hihi kanskje jeg får høre hjertelyd da...[:)][:)][:)]

Hmmm jeg har ikke fått noe brev i kassen, hehe. Mn da venter jeg spent å får se om det kommer noe.

Har fått innkalling 10 mai  =) Gleder meg :D

Jeg skal på ul den 2.mai. Gleder meg til å få vite om det er ei prinsesse, eller en prins:)

Jeg skal på ul 18. mai! Gleder meg helt enormt![:)] Har allerede fått hørt hjertelyden en gang da, det var fantastisk[:)]

Jeg skal på UL 14. mai [:D] gleder meg!!!!!

åssen fikser man å få innkalling til UL? jeg har fått fødeplass på ullevål, men det sto ingenting om UL... ??

legen din sender rekvisisjon til sykehuset.. så får du time av de. Det er standard prosedyre det..
Men vet ikke hvordan det er i usa da..

Back
Topp